Начало История на медицината Роля на компанията „London Rubber Company” в производството на презервативите и пропагандирането на безопасния секс

Роля на компанията „London Rubber Company” в производството на презервативите и пропагандирането на безопасния секс

От 1960г.

Роля на компанията „London Rubber Company” в производството на презервативите и пропагандирането на безопасния секс - изображение

Шестдесетте години на 20 век се оказали успешен период от развитието на най-голямата английска фабрика за производството на презервативи - "London Rubber Company" (LRC), въпреки че някои дребни проблеми не успели да „пропуснат” компанията. При все рекордните продажби, на безоблачното небе на фирмата се появило петно…естрогеново петно.

Оралните естрогенови контрацептиви започнали да завладяват огромните дотогава пазари на кондомите, а англичанките започнали за използват „хапчето” още от началото на 1961 г. Въпреки че всички говорили за новото лекарство, противниците на търговията с оралните противозачатъчни не били за пренебрегване.

Освен това, друга част от двойките не разчитали нито на кондоми, нита на лекарства - те използвали диафрагми, като метод за бариерна контрацепция, което също не било толкова лошо за бизнеса, тъй като "London Rubber" изработвали диафрагми и спермицидните желета, с които тези продукти се обработвали.

Въпреки всичко, по една или друга причина през 60-те години на 20 век на Острова най-популярният метод за контрол на раждаемостта бил прекъснатият полов акт (другият вероятно е бил поддържането на къстосаните пръсти на лявата лъка по време на секс). Тъй като тази практика не била полезна за бизнеса (и за семействата с много деца) компанията решила да заснеме маркетингов филм (наречен „Според плана”), посветен на това как се правят презервативите и здравните ползи от тях.

На снимката по-долу, например, се вижда поточната линия на производствен завод на "London Rubber". Системата за потапяне на кондомите била проектирана да бъде изцяло автоматизирана, освен това, тя постоянно се усъвършенствала и актуализирала.



Филмът "Според плана" се оказал доста успешен. Той спечелил наградата "Silver Award", присъдена от Британската медицинска асоциация за пропагандирането на ползите от безопасния секс, което осигурило допълнителен просперитет на компанията.

Статията е част от историята на:

5.0, 1 глас

БИБЛИОГРАФИЯ

http://blog.wellcomelibrary.org/2016/10/making-and-marketing-condoms/

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

СнимкиЛюбопитноЛеченияПроизводителиЗдравни съветиЛайфстайл