Начало История на медицината Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година

Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година

От 1990г.

Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година - изображение

Деветдесетте години „донесли” любопитни предизвикателства и обрати в историческото развитие на фармацевтичната компания „Джонсън и Джонсън”. Въпреки това, работещите в нея професионалисти са съумели да посрещнат подобаващо нарастващите критики, породени от повишаващите се разходи за здравеопазването в САЩ и по света през 1990 година.

Тази „гъвкавост” в поведението от страна на компанията се дължала до известна степен на нейната изградена и добре утвърдена социалната отговорност спрямо потребителите на продуктите й. Освен това, Джонсън и Джонсън” е била сред пионерите, участвали в разработването няколко прогресивни програми, включващи осигуряването на оптимални грижи за децата, отпуските по семейни причини и т.нар. "корпоративни уелнес" събития, които постепенно започнали да се възприемат и признават за своеобразни „редуктори” на разходите за здравеопазване и методи за подобряването на производителността на труда на хората. В допълнение, средностатистическата стойност на цените на здравните продукти на „Джонсън и Джонсън” (включително лекарствата по рецепта, тези без лекарско предписание и специализираните продукти) нараствала по-бавно в сравнение с индекса на потребителските цени в САЩ от 1980 до 1992 година.

Според компанията "Джонсън и Джонсън" именно в тези успешни практики се криел и ключът за разрешаването на кризисната ситуация в областта на здравеопазването в САЩ. През 1992 г. „J & J” създали своята програма 'Signature of Quality', която призовала дъщерните й дружества да съсредоточат усилията си върху три основни цели: "Непрекъснато подобряване на удовлетвореността на клиентите, ефективност в разходите и скорост във въвеждането на нови продукти на пазара."
Цените на продуктите на Джонсън и Джонсън нараствали сравнително бавно в началото на 90-те години, защото се наложило кампанията да функционира в условията на нелек икономически климат. Приходите й са се увеличили от $ 11.23 милиарда през 1990 г. до $ 14,14 милиарда през 1993 г., което представлява увеличение от само 26%. По-късно, серията от сливания на различни компании с „Джонсън и Джонсън” в средата на 90-те години на 20 век довели до по-бърз растеж, чрез който се натрупали приходи от 21,62 милиарда долара през 1996 г., които се равнявали на скок от цели 53 процента от 1993 година.

Линията с продукти за грижа за кожата също започнала да се развива по-бързо след 1993 г., тъй като компанията закупили френското дружество „RoC S.A.”, занимаващо се с производството на хипоалергенни продукти за лице, ръце и тялото. Друго, още по-значимо за компанията сливане, било това с „Neutrogena Corporation” (на стойност от почти 1 млрд. долара). „Neutrogena” е извоювала доброто си име благодарение на линия от успешни продукти, препоръчани от дерматолози, които способствали за доброто здраве на кожата и косата. „Джонсън и Джонсън” похарчили още един милиард долара през 1995 г. за закупуването на отдела по клиничната диагностика „Eastman Kodak Company”, който се развивал добре в областта на клиничната химия и имунодиагностиката. През 1997 г. „Джонсън” комбинирали работата на дъщерната си компания „Ortho Diagnostics Systems” с тази на  „Kodak”, създавайки „Ortho-Clinica Diagnostics, Inc.”, а всички тези успешни за развитието на компанията се дължали на успешната политика социалната ангажираност на компанията. 

Статията е част от историята на:

0.0, 0 гласа

БИБЛИОГРАФИЯ

http://www.fundinguniverse.com/company-histories/johnson-johnson-history/

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

Снимки