Начало История на медицината Създаване на фармацевтичната компания "Бьорингер Ингелхайм"

Създаване на фармацевтичната компания "Бьорингер Ингелхайм"

От 1855г.

Създаване на фармацевтичната компания "Бьорингер Ингелхайм"  - изображение

През 1885-та германският предприемач Албърт Бьорингер закупил малко предприятие за производство на винена киселина в региона на Инделхайм Рейн. Фирмата била включена в търговския регистър на страната на 31-ви юли, а в първия ден на август предприятието официално заработило на пълни обороти.

В процеса по получаването на ценните за бояджийската и аптекарска промишленост тартарати (соли на винената/тартарова киселина) били наети общо 28 човека.

Година по-късно, през 1886-та Бьорингер бил доволен да разбере, че от солите на компанията му се нуждаят и производителите на хранителни продукти - най-вече тези, в чието портфолио засилено присъствали бакпулверът и газираната лимонада.   

През 1893-та, в чест на баща си Кристофър Хенрих Бьорингер и след смъртта на големия си брат Ърнст, Албърт решил да прекръсти фирмата на "C. H. Boehringer Sohn". През същата година научният екип на бранда стартирал мащабни експерименти за синтезиране на лимонена киселина. Както става понякога в науката обаче, вместо лимонена, била получена млечна киселина. Албърт Бьорингер все пак никак не се обезсърчил, напротив – накарал специалистите си да продължат с опитите си. В края на това приключение експертите успели да разработят ефикасен метод за производство на млечна киселина в промишлени мащаби.

Иновативният процес, комбиниран със засилената употреба на млечна киселина в няколко индустрии наведнъж, бързо превърнали организацията във водещ производител на въпросния агент. Тогава било регистрирано и първото търговско лого на бранда, което, съвсем очаквано, през следващите години щяло да премине през редица изменения.

През 1895-та "C. H. Boehringer Sohn" патентовала технологията си за производство на набухватели с участието на млечна киселина.

Ето така именно били поставени основите на фармацевтичния бранд, а с началото на новия, 20-ти век, Албърт Бьорингер, преди всичко останало, щял да се заеме с нелеката задача да изгради успешна корпоративна политика, която щяла да осигури лоялността и доверието на служителите му.

Снимка: Boehringer Ingelheim

Статията е част от историята на:

5.0, 1 глас

БИБЛИОГРАФИЯ

https://www.boehringer-ingelheim.com/history/history-milestone/1885-1948

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

Е-тата в храните