Създаване на фармацевтичната компания "Бьорингер Ингелхайм"
От 1855г.
През 1885-та германският предприемач Албърт Бьорингер закупил малко предприятие за производство на винена киселина в региона на Инделхайм Рейн. Фирмата била включена в търговския регистър на страната на 31-ви юли, а в първия ден на август предприятието официално заработило на пълни обороти.
В процеса по получаването на ценните за бояджийската и аптекарска промишленост тартарати (соли на винената/тартарова киселина) били наети общо 28 човека.
Година по-късно, през 1886-та Бьорингер бил доволен да разбере, че от солите на компанията му се нуждаят и производителите на хранителни продукти - най-вече тези, в чието портфолио засилено присъствали бакпулверът и газираната лимонада.
През 1893-та, в чест на баща си Кристофър Хенрих Бьорингер и след смъртта на големия си брат Ърнст, Албърт решил да прекръсти фирмата на "C. H. Boehringer Sohn". През същата година научният екип на бранда стартирал мащабни експерименти за синтезиране на лимонена киселина. Както става понякога в науката обаче, вместо лимонена, била получена млечна киселина. Албърт Бьорингер все пак никак не се обезсърчил, напротив – накарал специалистите си да продължат с опитите си. В края на това приключение експертите успели да разработят ефикасен метод за производство на млечна киселина в промишлени мащаби.
Иновативният процес, комбиниран със засилената употреба на млечна киселина в няколко индустрии наведнъж, бързо превърнали организацията във водещ производител на въпросния агент. Тогава било регистрирано и първото търговско лого на бранда, което, съвсем очаквано, през следващите години щяло да премине през редица изменения.
През 1895-та "C. H. Boehringer Sohn" патентовала технологията си за производство на набухватели с участието на млечна киселина.
Ето така именно били поставени основите на фармацевтичния бранд, а с началото на новия, 20-ти век, Албърт Бьорингер, преди всичко останало, щял да се заеме с нелеката задача да изгради успешна корпоративна политика, която щяла да осигури лоялността и доверието на служителите му.
Снимка: Boehringer Ingelheim
Статията е част от историята на:
Продукти свързани със СТАТИЯТА
БИЛКА ШАМПОАН ПРОТИВ СЕБОРЕЯ 200 мл.
НИВЕА ИНТИМЕН ЛОСИОН ФРЕШ 250 мл.
ПАСТА ЗА ЗЪБИ БИЛКА ДЕНТ ЕКСПЕРТ КЛАСИК ПАРОДОНТ ПРОТЕКТ 75 мл
БИОТРЕЙД ПЮЪР СКИН ЧЕРЕН ИЗМИВЕН ДЕТОКС ГЕЛ 200 мл
АВЕН КЛЕАНАНС ЕКСФОЛИРАЩ СЕРУМ A.H.A. 30 мл
ПРОМОКОКОНА ФУУТ ГАРД СПРЕЙ ЗА ОБУВКИ 100 мл
Библиография
https://www.boehringer-ingelheim.com/history/history-milestone/1885-1948
СТАТИЯТА е свързана към
- E270 Млечна киселина
- История на "Бьорингер Ингелхайм" ("Boehringer Ingelheim")
- Развитие на компанията "Бьорингер Ингелхайм" от 1902 година до 1917 година
- Бърз напредък за компанията "Бьорингер Ингелхайм" от 1920 година
- Развитие на "Бьорингер Ингелхайм" в периода от 1948 година до 1960 година
- Развитие на "Бьорингер Ингелхайм" от 1961 година до 1972 година
- "Бьорингер Ингелхайм" в периода от 1973 година до 1988 година
- Хората, консумиращи повече млечни мазнини, са с по-нисък риск от сърдечносъдови заболявания
- Развитие на "Бьорингер Ингелхайм" от 1989 година до 1999 година
- Развитие на германската компания "Бьорингер Ингелхайм" от 2000 година
Коментари към Създаване на фармацевтичната компания "Бьорингер Ингелхайм"