Бизнес стратегия на АстраЗенека

От 9.3.2013г.
Основната бизнес стратегия на АстраЗенека е обявена официално през март 2013 година. Нейната обща идея остава същата каквато е от началото на сливането на Астра АБ и Зенека груп ПЛС. Промяна търпят единствено изборите, касаещи начина за постигане на целите на компанията. За да се запази способността на компанията за предоставяне на успешни бизнес идеи във все по-сложната бизнес среда, компанията се стреми да концентрира уменията и ресурсите си в приоритетни бизнес проекти. Успехът на АстраЗенека зависи от качеството на изпълнение на проектите, иновативната и високоефективна култура, поставяща науката и пациентите в основата на всичко.
Стратегически приоритети:
1. Достигане на лидерски позиции в научното ръководство
2. Постигане на траен растеж
3. АстраЗенека да се превърне в страхотно място за работа
Стратегическото партниране и развитието на бизнеса е ключов фактор, ускоряващ успешното движение на бизнес стратегията на АстраЗенека. Компанията действа активно и се стреми да изгради и лицензира биотехнологичните си придобивки. Благодарение на това се постига и разширяване на възможностите за лечение на пациентите.
Предизвикателствата, пред които АстраЗенека се е изправя като бизнес, занимаващ се с фармацевтична индустрия са значителни. Компанията цели да се справи с предизвикателствата, изграждайки устойчив принос за здравеопазването.
Статията е част от историята на:
Библиография
1. http://www.astrazeneca.com/About-Us/business-strategy
СТАТИЯТА е свързана към
- История на АстраЗенека
- "Zeneca Ltd": спекулации за обединението на компанията с по-големи фармацевтични организации
- История на Ели Лили
- Комплект на Байер за вземане на кръвни проби от 1938 година
- Развитие на "АстраЗенека" в първите години след "създаването" й
- Критика спрямо Рита Леви-Монталчини
- Създаване на Ели Лили
- Ключови факти за АстраЗенека
- Как страхът от тромбоза след случаите с препарата на „AstraZeneca“ може да попречи в овладяването на пандемията
- Ваксината срещу COVID-19 на „AstraZeneca“ достигна очакваната висока ефективност във фаза III от клиничните изпитания в САЩ
Коментари към Бизнес стратегия на АстраЗенека