Бизнес стратегия на АстраЗенека

От 9.3.2013г.
Основната бизнес стратегия на АстраЗенека е обявена официално през март 2013 година. Нейната обща идея остава същата каквато е от началото на сливането на Астра АБ и Зенека груп ПЛС. Промяна търпят единствено изборите, касаещи начина за постигане на целите на компанията. За да се запази способността на компанията за предоставяне на успешни бизнес идеи във все по-сложната бизнес среда, компанията се стреми да концентрира уменията и ресурсите си в приоритетни бизнес проекти. Успехът на АстраЗенека зависи от качеството на изпълнение на проектите, иновативната и високоефективна култура, поставяща науката и пациентите в основата на всичко.
Стратегически приоритети:
1. Достигане на лидерски позиции в научното ръководство
2. Постигане на траен растеж
3. АстраЗенека да се превърне в страхотно място за работа
Стратегическото партниране и развитието на бизнеса е ключов фактор, ускоряващ успешното движение на бизнес стратегията на АстраЗенека. Компанията действа активно и се стреми да изгради и лицензира биотехнологичните си придобивки. Благодарение на това се постига и разширяване на възможностите за лечение на пациентите.
Предизвикателствата, пред които АстраЗенека се е изправя като бизнес, занимаващ се с фармацевтична индустрия са значителни. Компанията цели да се справи с предизвикателствата, изграждайки устойчив принос за здравеопазването.
Статията е част от историята на:
Библиография
1. http://www.astrazeneca.com/About-Us/business-strategy
СТАТИЯТА е свързана към
- Как страхът от тромбоза след случаите с препарата на „AstraZeneca“ може да попречи в овладяването на пандемията
- Ваксината срещу COVID-19 на „AstraZeneca“ достигна очакваната висока ефективност във фаза III от клиничните изпитания в САЩ
- Фармацевтичната компания Pfizer се насочва към иновативните лекарства
- Байер "Technology Services" и Байер "Business Services" като част от глобалната компания Байер
- Пречки и обстоятелства, повлияли на развитието на "Астра АБ" в периода между двете световни войни
- Растеж на "Астра АБ" след Втората световна война
- "Астра АБ" – ново преориентиране към производството на лекарства през 1980 година
- "Астра АБ" под управлението на Ханакан Могрен през 90-те години на 20 век
- История на АстраЗенека
- Създаване на АстраЗенека
Коментари към Бизнес стратегия на АстраЗенека