Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Партньорска стратегия на АстраЗенека

Партньорска стратегия на АстраЗенека

от 08 яну 2014г., обновено на 12 март 2020г.
Автор: Виктория Милова
Партньорска стратегия на АстраЗенека - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 2013г.

Партньорската стратегия на АстраЗенека стартира през 2013 година. Компанията и нейните сътрудници се стремят да създадат съобразени и ползотворни партньорства, които са структурирани за  постигане на общите цели.
От ранен етап научните сътрудничества планират достигането на напредък в развитието и комерсиализацията на глобалните сделки, а партньорските стратегии на фармацевтичната компания са насочени към три основни области на терапията и иновативните научни способности.

АстраЗенека се стреми да доведе стратегията си за партньорство до една нова област чрез ръководенето на терапия, която съчетава научната и търговската експертиза, приведена в съответствие и съприкосновение с развитието на нейното бизнес ноу-хау. Този интегриран подход позволява да се добави максимална стойност и значимост за партньорите на компанията. Това гарантира, че възможностите за сътрудничество имат стратегическо съответствие с възможностите и търговския портфейл на АстраЗенека.

Фармацевтичната компания, създадена на 6 април 1999 година, е заинтересована от деблокирането на търговските възможности в целевите пазари за растеж, които включват Япония и развиващите се страни.

С цел подобряването на иновациите и ускоряването на процеса на вземане на решения се създават автономни биотехнологични единици, както и синтезирането на т. нар. малки молекули („иновативни лекарства“ и „ранно развитие“ - Imed) и биологичните (MedImmune) изследвания. Тези звена за изследване са фокусирани върху пионерна част за историята на науката и фармацевтичните компании, защото постига напредък в производството на качествено нови групи лекарства, които имат истинско въздействие върху здравето и осигуряването на по-бърза доставка на ефективни медикаменти за пациентите.

Компанията е изградила екипи за търсене и оценка в GPPS (Global Product and Portfolio)  групата на АстраЗенека, която е  отговорна за снабдяването с малки молекули и биологични продукти. След това те се привеждат в съответствие с терапевтичните области на АстраЗенека.

GPPS групата осигурява възможности за въвеждането на високи стандарти, дължащи се на усърдието и творческите дела и вземането на решения, включително интеграцията на „Personalised Healthcare & Alliance & Integration Management“.

Корпоративната стратегия води мисълта към крайната, цялостната стратегия на АстраЗенека, която развива преобразуващите се транзакционни стратегии, включващи M&A.

Партньорската стратегия на АстраЗенека е важна за историческото развитие на фармацевтичната компания, защото по този начин се осигурява непрекъснат напредък и се реализира едно от основните й желания - да помага на максимален брой пациенти.

Статията е част от историята на:

  • История на АстраЗенека
5.0/5 1 оценка

Библиография

http://www.astrazeneca.com/Partnering/partnering-strategy

Коментари към Партньорска стратегия на АстраЗенека

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Партньорска стратегия на АстраЗенека
    www.framar.bg 
    на 16 June 2025 в 22:58
    Коментирайте "Партньорска стратегия на АстраЗенека"

СТАТИЯТА е свързана към

  • История на АстраЗенека
  • "Zeneca Ltd": спекулации за обединението на компанията с по-големи фармацевтични организации
  • История на Ели Лили
  • Развитие на "АстраЗенека" в първите години след "създаването" й
  • Комплект на Байер за вземане на кръвни проби от 1938 година
  • Критика спрямо Рита Леви-Монталчини
  • Ключови факти за АстраЗенека
  • Как страхът от тромбоза след случаите с препарата на „AstraZeneca“ може да попречи в овладяването на пандемията
  • Ваксината срещу COVID-19 на „AstraZeneca“ достигна очакваната висока ефективност във фаза III от клиничните изпитания в САЩ
  • Фармацевтичната компания Pfizer се насочва към иновативните лекарства
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Работа от в къщи(Надомна работа) в MLM компания

преди 1961 дни, 4 часа и 56 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Прием в болница - какво заплаща НЗОК, какви документи са необходими и колко продължава болничният престой

преди 3 дни, 6 часа и 42 мин.

Психотест за оръжие в България: Какво представлява и формалност ли е?

преди 3 дни, 13 часа и 43 мин.

Фармацевтични дни на кариерата - 21 юни, 2025 година - НДК

преди 7 дни, 6 часа

Бедечка фест - На зелено 3 - 20-22 юни, 2025 година

преди 8 дни, 5 часа и 25 мин.
Всички

АНКЕТА

Готови ли сте у дома да полагате грижа за болен роднина?

Виж резултатите
Още интересни публикации
Вечеринките с приятели - полезни за мъжкото здраве Вечеринките с приятели - полезни за мъжкото здраве

Вечеринките с приятели - полезни за мъжкото здраве

от 01 фев 2016г. Прочети повече

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ЕНАП H таблетки * 20 KRKA

ДЕТСКИ АПАРАТ ЗА КРЪВНО НАЛЯГАНЕ HS-20C

ПАРАКИТО РЕПЕЛЕНТНА ГРИВНА ПРОТИВ КОМАРИ ЗА ВЪЗРАСТНИ + РЕПЕЛЕНТНИ ТАБЛЕТКИ * 2

ВИТАМИКС ВИТА МЕЧЕТА желирани * 60 ФОРТЕКС

МИША MAGIC CUSHION COVER LASTING ФОН ДЬО ТЕН №25 15 г

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ЦИПРАЛЕКС таблетки 10 мг * 28

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 16 юни 2025г. в 17:07:17

ТАМИФЛУ капсули 75 мг * 10

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 16 юни 2025г. в 17:06:38

НАЗОПАС капки за нос 0.25 мг / мл 10 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 16 юни 2025г. в 17:05:34

БИЗОР таблетки 5 мг * 30 ЧАЙКАФАРМА

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 16 юни 2025г. в 17:03:48

РЕСПИВАКС таблетки 50 мг * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 16 юни 2025г. в 17:02:18
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival