Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Партньорска стратегия на АстраЗенека

Партньорска стратегия на АстраЗенека

от 08 яну 2014г., обновено на 12 март 2020г.
Автор: Виктория Милова
Партньорска стратегия на АстраЗенека - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 2013г.

Партньорската стратегия на АстраЗенека стартира през 2013 година. Компанията и нейните сътрудници се стремят да създадат съобразени и ползотворни партньорства, които са структурирани за  постигане на общите цели.
От ранен етап научните сътрудничества планират достигането на напредък в развитието и комерсиализацията на глобалните сделки, а партньорските стратегии на фармацевтичната компания са насочени към три основни области на терапията и иновативните научни способности.

АстраЗенека се стреми да доведе стратегията си за партньорство до една нова област чрез ръководенето на терапия, която съчетава научната и търговската експертиза, приведена в съответствие и съприкосновение с развитието на нейното бизнес ноу-хау. Този интегриран подход позволява да се добави максимална стойност и значимост за партньорите на компанията. Това гарантира, че възможностите за сътрудничество имат стратегическо съответствие с възможностите и търговския портфейл на АстраЗенека.

Фармацевтичната компания, създадена на 6 април 1999 година, е заинтересована от деблокирането на търговските възможности в целевите пазари за растеж, които включват Япония и развиващите се страни.

С цел подобряването на иновациите и ускоряването на процеса на вземане на решения се създават автономни биотехнологични единици, както и синтезирането на т. нар. малки молекули („иновативни лекарства“ и „ранно развитие“ - Imed) и биологичните (MedImmune) изследвания. Тези звена за изследване са фокусирани върху пионерна част за историята на науката и фармацевтичните компании, защото постига напредък в производството на качествено нови групи лекарства, които имат истинско въздействие върху здравето и осигуряването на по-бърза доставка на ефективни медикаменти за пациентите.

Компанията е изградила екипи за търсене и оценка в GPPS (Global Product and Portfolio)  групата на АстраЗенека, която е  отговорна за снабдяването с малки молекули и биологични продукти. След това те се привеждат в съответствие с терапевтичните области на АстраЗенека.

GPPS групата осигурява възможности за въвеждането на високи стандарти, дължащи се на усърдието и творческите дела и вземането на решения, включително интеграцията на „Personalised Healthcare & Alliance & Integration Management“.

Корпоративната стратегия води мисълта към крайната, цялостната стратегия на АстраЗенека, която развива преобразуващите се транзакционни стратегии, включващи M&A.

Партньорската стратегия на АстраЗенека е важна за историческото развитие на фармацевтичната компания, защото по този начин се осигурява непрекъснат напредък и се реализира едно от основните й желания - да помага на максимален брой пациенти.

Статията е част от историята на:

  • История на АстраЗенека
5.0/5 1 оценка

Библиография

http://www.astrazeneca.com/Partnering/partnering-strategy

Коментари към Партньорска стратегия на АстраЗенека

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Партньорска стратегия на АстраЗенека
    www.framar.bg 
    на 15 December 2025 в 00:36
    Коментирайте "Партньорска стратегия на АстраЗенека"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Четирима британци развиват синдром на Гилен-Баре само дни след ваксинация с препарата на „AstraZeneca“
  • История на Ели Лили
  • Как страхът от тромбоза след случаите с препарата на „AstraZeneca“ може да попречи в овладяването на пандемията
  • История на АстраЗенека
  • „AstraZeneca“ планират да проведат допълнителни изследвания върху своята ваксина срещу COVID-19
  • Поява на втория кръст на Байер през 1958 година
  • Ваксината срещу COVID-19 на „AstraZeneca“ достигна очакваната висока ефективност във фаза III от клиничните изпитания в САЩ
  • Фармацевтичната компания Pfizer се насочва към иновативните лекарства
  • Байер "Technology Services" и Байер "Business Services" като част от глобалната компания Байер
  • Пречки и обстоятелства, повлияли на развитието на "Астра АБ" в периода между двете световни войни
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Лечение на тромбоцитопенияЛечение на тромбоцитопения

Лечение на тромбоцитопения

от 12 дек 2025г.Прочети повече
AI инструмент определя с точност тежестта и вида на деменциятаAI инструмент определя с точност тежестта и вида на деменцията

AI инструмент определя с точност тежестта и вида на деменцията

от 12 дек 2025г.Прочети повече
Супергрип във Великобритания заразява хиляди хора ежедневноСупергрип във Великобритания заразява хиляди хора ежедневно

Супергрип във Великобритания заразява хиляди хора ежедневно

от 12 дек 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Да си поговорим честно за ПМС, хормоните и "онези дни"...

преди 4 дни, 11 часа и 37 мин.

Биомаркерите са ключът към правилното лечение на рака на белия дроб

преди 44 дни, 13 часа и 33 мин.
Всички

АНКЕТА

Ще гласувате ли на предсрочните парламентарни избори?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

НИВЕА ПОДХРАНВАЩ БАЛСАМ ЗА УСТНИ МЕД РИПЕЪР 4.8 г

КЛЕЕВА ТИНКТУРА 30% 50 мл АПИОРГАНИК

ЕЛ КОМПРА ТРИБУЛУС капсули * 180

СПИРТ КАМФОРОВ 10% 100 мл. ГАЛЕН ФАРМА

ЛИДИЯ ФАРМА ТИНКТУРА ЖЕНСКА ГРИЖА 100 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ДХЦ КОНТИНУС табл. 90 мг. * 50

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 12 дек 2025г. в 17:13:47

ПРОФИЛАКТ ПРОТЕКТ капсули * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 12 дек 2025г. в 17:12:18

ПУЛМИКОРТ суспензия за небулайзер 0.25 мг / мл 2 мл * 20

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 12 дек 2025г. в 17:10:32

ДХЦ КОНТИНУС табл. 90 мг. * 50

Коментар на: Гинка Николаева от 12 дек 2025г. в 16:51:10

ПРОФИЛАКТ ПРОТЕКТ капсули * 30

Коментар на: Д.А. от 12 дек 2025г. в 16:08:41
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival