Влияние на Виагра върху общественото мислене
От 1960г.
Виагра позволява на пациентите да бъдат по-отворени и предразположени към търсене на решение на здравословните си проблеми, свързани с лечението на еректилна дисфункция. Съвременните хората са доста по-толерантни и търсят диалог по темите, касаещи сексуалното здраве. Тази тенденция се засилва особено след пускането на противозачатъчните лекарства на фармацевтичния пазар през 1960 година.
Интернет допринася за културното значение на Виагра в историята на медицината, подпомагайки предоставянето на услуги, като онлайн консултации с лекари, предоставящи въпросници, които съдействат за изготвяне на предписание на лекарството. Фармацевтичната компания Пфайзер позволява онлайн продажба на своя емблематичен продукт, лекуващ еректилната дисфункция. Това прави процеса на закупуване на медикамента бърз, сравнително анонимен и по-малко скъп, отколкото при лично посещение на лекар и получаване на рецепта.
Най-големият принос на Виагра вероятно е спокойствието, което лекарството осигурява на мъжете от всички възрасти. Продуктът индиректно създава нагласата, че еректилната дисфункция "не е краят на света". Все повече представители на силния пол са склонни да обсъждат състоянието си и да търсят помощ.
Виагра съумява да промени начина на мислене на пациентите, кара ги да се убедят сами, че еректилната дисфункция не е състояние, което е повод за срам. Този значителен скок в историята на медицината е постигнат от медикамент, първоначално предназначен за лечение на сърдечно-съдови заболявания!
Статията е част от историята на:
Библиография
1. http://www.accessrx.com/blog/erectile-dysfunction/viagra/history-viagra/
СТАТИЯТА е свързана към
- Виагра
- Произход на Виаграта
- Антибиотикът "Терамицин" – първият медикамент на "Пфайзер"
- Лекарството "Липитор" на "Пфайзер" - история за триумфа и риска за здравето
- Съществени моменти от историята на Виагра
- Какви рискове крие ненужната употреба на виагра
- История на Виагра
- Най-важното за хапчетата за лечение на коронавирусна инфекция на компаниите „Merck“ и „Pfizer“
- Грейпфрут
- Маркетинг, продажби и фалшиви аналози на Виагра
Коментари към Влияние на Виагра върху общественото мислене