Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 1910 година
От 1888г.
След създаването си в края на 80-те години на 19-ти век американската компания "Джонсън и Джонсън" веднага стартирала производството на стерилни продукти – превръзки, бинтове и други подобни пособия, за нуждите на хирургията. Всъщност, веднага можем да ви покажем няколко от най-ранните изобретения на бранда:
Въпреки че, макар и стартиращ, бизнесът се развивал повече от добре, създателите на организацията, осъзнали, че е необходимо да се създаде специален наръчник за максимално стерилно извършване на хирургическите интервенции. Той трябвало да се използва от специалистите и да допринася за предотвратяване на инфекциите в резултат на оперативна намеса (които инфекции съвсем не били рядко явление, особено в началото на 19-ти век).
През 1888г. ръководството станало факт и било публикувано под наименованието "Модерни методи за антисептично лечение на рани" ("Modern Methods of Antiseptic Wound Treatment").
Основен принос за реализацията му имал фармацевтът Фред Килмър. Килмър се присъединил към компанията през 1887г. и още в началото на професионалния си път, с различни свои предложения, показал, че ще бъде много ценен кадър за "Джонсън и Джонсън".
За да бъде подготвен наръчникът, експертът се свързал с редица свои колеги, които се съгласили да напишат интересни статии по темата. Много бързо след публикуването си, книжката се превърнала в ценно и изключително търсено ръководство. Вътре, например, можела да се открие нагледна информация за това как не трябва да се облича специалистът по време на операция.
Ето така:
През същата година "Johnson & Johnson" произвела и първия си комплект за първа помощ, първоначално предназначен да помага на железопътните работници по време на трудови злополуки.
През 1894г. компанията пуснала на пазара специална линия от продукти за осигуряване на хигиенна безопасност за бебета и майки по време на и след родилния процес. Тогава именно се появили и бебешките пудри на "Джонсън и Джонсън", които впоследствие щели да се превърнат само в едно от успешните "изобретения" на организацията в богатото й продуктово портфолио за най-малките.
В периода от 1896-та до 1897-ма своя "дебют" на пазара направили и т.нар. хигиенни кърпички – тяхната поява била своеобразна стъпка в маркетинговото направление, касаещо грижата за женското здраве.
През 1990г. "Джонсън и Джонсън" демонстрирала, че следва и хуманна мисия, осигурявайки безплатни медикаменти за жителите на американския град Галвестън, опустошен по време на ураган. Създателите на бранда получили възможността да повторят въпросната дарителска акция и по-късно, през 1906-та, когато Сан Франциско бил разтърсен от мощна земетресение.
През 1910г. Джеймс Джонсън поел ръководството на организацията, която пък тепърва щяла да преживее своя възход.
Статията е част от историята на:
Продукти свързани със СТАТИЯТА
АРОМА ЛАЙФ ЕТЕРИЧНО МАСЛО ОТ ПОРТОКАЛ 10 мл.
АРОМА ЛАЙФ ЕТЕРИЧНО МАСЛО ОТ МЕНТА 10 мл
ЦИТОПЛАСТ 2 см / 7 см * 20 МЕДИКА
ПАСТА ЗА ЗЪБИ БИОРИПЕЪР ПЛЮС ПАРОДОНТ ГЕЛ 75 мл
КОНЦИ ЗА ЗЪБИ ЕЛГИДИУМ С ХЛОРХЕКСИДИН
БАРБЕЛ ДРЕКСЕЛ МАСЛО ЗА УСТА С МЕНТА И КАНЕЛА 250 мл
Библиография
http://www.jnj.com/about-jnj/company-history
Коментари към Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 1910 година