Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 90-те години на 20-ти век
От 1954г.
През 1954г. американската фамилна компания "Джонсън и Джонсън" пуснала на пазара един от най-популярните си и към днешна дата продукти – бебешкия си шампоан.
Той бил създаден по специална формула, която не съдържала сапун. Маркетинговите специалисти на "Johnson & Johnson" рекламирали препарата като изключително щадящ нежната кожа на скалпа на малчуганите и непредизвикващ сълзи. Както можете да се досетите, доста бързо въпросното изобретение заело водещи позиции по продажби.
Три години по-късно организацията продължила да се разраства, отваряйки свой филиал и в Индия. А през 1959-та тя придобила две големи химически предприятия - "McNeil Laboratories" в САЩ и "Cilag Chemie AG" в Европа, който ход й позволил да навлезе смело във фармацевтичната индустрия.
През същия период "Джонсън и Джонсън" стартирала производството на болкоуспокояващия сироп "Тиленол" ("Tylenol"), предназначен да се използва от деца (и в чието съдържание не присъствал аспирин). Добрата новина за потребителите била, че от началото на 60-те години сиропът можел вече да се купува и без рецепта, а самите лекари и педиатри с размах го препоръчвали на пациентите си.
През 1961г. белгийската химическа компания "Janssen Pharmaceutica N.V", основана от д-р Пол Янсен, станала част от "Johnson & Johnson". Янсен бил изключителен специалист, с новаторско мислене и експериментален дух. Той заслужено се смятал за един от най-легендарните учени на 20-ти век, а присъединяването му към "Джонсън и Джонсън" допринесло много за бъдещия възход на бранда.
В периода от 1963-та и 1973-та под ръководството на главния изпълнителен директор и председател – Филип Б. Хофман, научният екип на компанията разработил нови методи за лечение на шизофрения, за семейно планиране и за грижа за личната хигиена. Хиляда деветстотин шейсет и трета пък била последната година, в която бебешките пудри на фирмата можели да се открият предлагани в метални кутии.
През 1978г. ръководителите на "Johnson & Johnson" съобщили плановете си да построят нова сграда на седалището на организацията в Ню Брънзуик, Ню Джърси, както и желанието си да спомогнат за съживяване на града чрез финансиране на различни устройствени проекти.
От 1976г. до 1989г. компанията завладяла нови области от здравеопазването като грижата за зрението и лечението на диабет и отворила първите си компании в Китай и Египет.
През разглеждания етап "Джонсън и Джонсън" станала основен партньор на глобалната кампания Safe Kids Worldwide, имаща за основна цел да намали броя на случайните инциденти при най-малките в детството им.
Ето по този начин към края на века компанията можела да се похвали със стабилни позиции и със завиден прогрес.
Статията е част от историята на:
Продукти свързани със СТАТИЯТА
СОЛГАР АЛФА ЛИПОЕВА КИСЕЛИНА капсули 60 мг * 30
СТЕВИЯ СУИТЛИ саше * 150
ДЖАРОУ ФОРМУЛАС АЛФА ЛИПОЕВ СИСТЕИН + БИОТИН таблетки 300 мг * 60
СУОНСЪН АЛФА ЛИПОЕВА КИСЕЛИНА капсули 600 мг * 60 SWU167
ПРОМООРГАНИЧНО МАСЛО ОТ ОБЛЕПИХА 30 мл ENERGY GROUP
ЗАХАРИН СУИТЛИ таблетки * 1200
Библиография
http://www.jnj.com/about-jnj/company-history
СТАТИЯТА е свързана към
- Диабет
- Как да свалим нивата на кръвна захар без лекарства
- Лечение на инсулинова резистентност: лекарства, добавки и хранене
- Диета № 9 - при диабет
- Знаете ли достатъчно за подкожните мазнини в тялото?
- Пърхот - причини и домашни рецепти за лечение
- Инсулин и HOMA-индекс
- E11 Неинсулинозависим захарен диабет
- Конски шампоан за растеж на косата
- ACE инхибитори
Коментари към Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 90-те години на 20-ти век