Начало История на медицината Развитие на "Джонсън и Джонсън" в периода от 1921 година до 1937 година

Развитие на "Джонсън и Джонсън" в периода от 1921 година до 1937 година

От 1921г.

Развитие на "Джонсън и Джонсън" в периода от 1921 година до 1937 година - изображение

Периодът на развитие, който ни предстои да разгледаме в следващите редове, бил много продуктивен и наистина безкрайно динамичен за американската компания "Джонсън и Джонсън". През 1921-ва брандът реализирал своята специална линия адхезивни (залепящи се) превръзки и материали, подходящи за третиране на малки рани в домашни условия.

Особено голям успех донесъл онзи вид лейкопласт, произвеждан от компанията, който се предлагал под формата на ролка. Идеята за създаването му била на един от служителите й – Ърл Диксън, който се занимавал с покупката на памук.

Всъщност, съвсем битова история лежала в измайсторяването на въпросното изобретение. Жената на Диксън имала навика често да се порязва и съпругът й си наумил да сътвори нещо полезно, с което да й помогне. Така, през 1920г. Ърл решил да нареже няколко парченца марля и да ги "залепи" на известно разстояние едно от друго около подобна на кринолин ролка. Работодателят му Джеймс Ууд много харесал идеята и видял в нея добри шансове за производствена реализация. На следващата година лейкопластът бил факт, а откривателят му би повишен и заслужено станал вицепрезидент на фирмата.



През 1924г. в Англия отворила врати първият отвъдокеански филиал на "Джонсън и Джонсън", а през 30-те години на 20-ти век организацията навлязла на мексиканския, северноафриканския и австралийския пазар.

През 1931г. своя "дебют" направил още един много популярен продукт на фирмата – Ortho-ginol, първият контрацептивен гел, продаван по лекарско предписание.

През 1932г. ръководството на "Джонсън и Джонсън" попаднало в ръцете на Робърт Джонсън II – първородния син на основателя на американския бранд. Той бил строг ръководител, заради което неслучайно си спечелил прозвището Генерала. Робърт повел компанията към глобално и децентрализирано развитие.

През 1937г. организацията навлязла на аржентинския пазар, а в Ню Джърси била изградена специална изследователска лаборатория за разработка на продукти, предназначени за поддържане на женското здраве.

В заключение можем да кажем, че "Джонсън и Джонсън" се разраствала с бързи и стабилни темпове, което развитие щяло да продължи и през следващите години.

Статията е част от историята на:

5.0, 1 глас

БИБЛИОГРАФИЯ

http://www.jnj.com/about-jnj/company-history

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

СнимкиЛюбопитноАлтернативна медицинаНовиниЛеченияЗдравни проблемиЛайфстайлЗдравни съветиБотаника