Развитие на "Джонсън и Джонсън" в периода от 1921 година до 1937 година

От 1921г.
Периодът на развитие, който ни предстои да разгледаме в следващите редове, бил много продуктивен и наистина безкрайно динамичен за американската компания "Джонсън и Джонсън". През 1921-ва брандът реализирал своята специална линия адхезивни (залепящи се) превръзки и материали, подходящи за третиране на малки рани в домашни условия.
Особено голям успех донесъл онзи вид лейкопласт, произвеждан от компанията, който се предлагал под формата на ролка. Идеята за създаването му била на един от служителите й – Ърл Диксън, който се занимавал с покупката на памук.
Всъщност, съвсем битова история лежала в измайсторяването на въпросното изобретение. Жената на Диксън имала навика често да се порязва и съпругът й си наумил да сътвори нещо полезно, с което да й помогне. Така, през 1920г. Ърл решил да нареже няколко парченца марля и да ги "залепи" на известно разстояние едно от друго около подобна на кринолин ролка. Работодателят му Джеймс Ууд много харесал идеята и видял в нея добри шансове за производствена реализация. На следващата година лейкопластът бил факт, а откривателят му би повишен и заслужено станал вицепрезидент на фирмата.
През 1924г. в Англия отворила врати първият отвъдокеански филиал на "Джонсън и Джонсън", а през 30-те години на 20-ти век организацията навлязла на мексиканския, северноафриканския и австралийския пазар.
През 1931г. своя "дебют" направил още един много популярен продукт на фирмата – Ortho-ginol, първият контрацептивен гел, продаван по лекарско предписание.
През 1932г. ръководството на "Джонсън и Джонсън" попаднало в ръцете на Робърт Джонсън II – първородния син на основателя на американския бранд. Той бил строг ръководител, заради което неслучайно си спечелил прозвището Генерала. Робърт повел компанията към глобално и децентрализирано развитие.
През 1937г. организацията навлязла на аржентинския пазар, а в Ню Джърси била изградена специална изследователска лаборатория за разработка на продукти, предназначени за поддържане на женското здраве.
В заключение можем да кажем, че "Джонсън и Джонсън" се разраствала с бързи и стабилни темпове, което развитие щяло да продължи и през следващите години.
Статията е част от историята на:
Продукти свързани със СТАТИЯТА
И ЕКС ЕС ПРЕЗЕРВАТИВИ ЗА ЗАДЪРЖАНЕ * 1
ПРЕЗЕРВАТИВИ РИТЕКС ИДЕАЛ - ЕКСТРА ЛУБРИКАНТ * 10
НовПРЕЗЕРВАТИВИ ДУРЕКС ЕКСТРА СЕЙФ * 3
ПРЕЗЕРВАТИВИ РИТЕКС ЛОНГТАЙМ * 3
НовПРЕЗЕРВАТИВИ РИТЕКС ЛЪСТ * 8
НовГИНЕКОЛОГИЧНА СПИРАЛА EUROGINE НОВАПЛЮС Т 380 Ag НОРМАЛ
Библиография
http://www.jnj.com/about-jnj/company-history
СТАТИЯТА е свързана към
- 9 начина за предпазване от нежелана бременност, използвани в древността
- Контрацепция
- Трагедията от 1982 г. с фалшифицирания "Тиленол" на "Джонсън и Джонсън"
- Изгубената билка силфиум – най-добрият контрацептив и средство за аборт в миналото
- История на вътрематочните контрацептиви (спирали)
- Произход на името кондом
- История на "Джонсън и Джонсън" ("Johnson & Johnson")
- Предпазване от нежелана бременност чрез контрацептивна гъба
- Появата на презервативите и тяхното развитие във времето
- Фенелът – ароматният зеленчук, ползван от римляните като контрацептив
Коментари към Развитие на "Джонсън и Джонсън" в периода от 1921 година до 1937 година