Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Развитие на „Таро” до края на 90-те години на 20 век

Развитие на „Таро” до края на 90-те години на 20 век

от 18 юли 2017г., обновено на 19 юли 2017г.
Развитие на „Таро” до края на 90-те години на 20 век - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 1961г.

През 1961 година фармацевтичната компания "Таро" се включва на американския пазар. Въпреки това, през 70-те и началото на 80-те години фирмата е фокусирана и върху израелския пазар. Едва в началото на 80-те години на 20 век компанията започва да се интересува от северноамериканския пазар, отчасти заради предстоящото й навлизане на него чрез генеричните й лекарства (чрез приемането на нов закон, подготвен впоследствие). Административният акт, известен като "Hatch-Waxman Act", е приет през 1984 г. Той регламентира законовата рамка за производството и търговията с непатентни лекарства в Съединените щати. Наред другите си особености, законът освен че "отваря" пазарите на САЩ, той създава и условия за по-голяма конкуренция. Това пък значително намалява цените на редица важни лекарства.

При появата си на фондовата борса, "Taro" пренасочва акциите си към борсовия индекс NASDAQ през 1982 г. По това време пазарната оценка на компанията е по-малка от 5 млн. долара. И все пак, първичното й листване на фондовата борса й помага да повиши инвестиционния си капитал, който й е така необходим, за да навлезе на северноамериканските фармацевтични пазари. До 1984 г. компанията съумява да „намери” своето място. Тя се заема с производството на локални лекарства (т.е. гелове, кремове и мази), използвани специално за третиране на кожни заболявания. Тази пазарна ниша тогава става основният фокус на „Taro” на северноамериканския пазар.

Износът на продукти на компанията към Съединените щати започва скоро след покупката на "K-Line", съсредоточена върху производството на генерична версия на препарата "Lidex" (дерматологично лекарство, разработвано по-рано от "Syntex"). Първоначално „Таро” разчита главно на дистрибуторите за въвеждането на своите продукти в Съединените щати. През 1988 година, обаче, компанията основава свое дъщерно дружество за внос и дистрибуция на продуктите й САЩ.

Продажбите на "Таро" нарастват стабилно през 80-те години на миналия век благодарение на успешното й навлизане в Съединените щати. Към края на 80-те години продажбите на компанията достигат 11 милиона долара, което е обнадеждаващ факт. Макар, че разширяването на пазарите й към Страната на неограничените възможност първоначално намалява печалбите й, до края на 1991 г. капиталите на фирмата започват нарастват, достигайки до над 20 милиона долара.

Дотогава Северна Америка, разбира се, се превръща в основен целеви пазар за компанията, тъй като тя се възползва от понижаването на контрола върху разпространението на генеричните лекарства. Насочвайки се към нишовия пазар, Таро успява до края на десетилетието да завладее водещ дял от този сегмент. Важен продукт, "виновен" за част от успеха на компанията, е генеричната версия на противогъбичния продукт "Lotrimin", разработван от "Schering-Plough". В началото на 90-те години този продукт сам по себе си представлява около 30% от приходите на "Таро", които достигат впечатляващите 32 милиона долара през 1994 г. Северноамериканския пазар вече съставлява повече от три четвърти от продажбите й, а компанията започва да се интересува от новите хоризонти за развитие.
По статията работи: Виктория Милова

Статията е част от историята на:

  • История на фармацевтичната компания "Taro Pharmaceutical Industrials Ltd."
5.0/5 1 оценка

Библиография

http://www.fundinguniverse.com/company-histories/taro-pharmaceutical-industries-ltd-history/

Снимка : http://www.taro.com/history

Коментари към Развитие на „Таро” до края на 90-те години на 20 век

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Развитие на „Таро” до края на 90-те години на 20 век
    www.framar.bg 
    на 13 December 2025 в 04:34
    Коментирайте "Развитие на „Таро” до края на 90-те години на 20 век"

СТАТИЯТА е свързана към

  • История на фармацевтичната компания "Taro Pharmaceutical Industrials Ltd."
  • Основаване на израелската фармацевтична компания "Таро"
  • Научноизследователска дейност и развитие на "Таро" в началото на 21 век
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Лечение на тромбоцитопенияЛечение на тромбоцитопения

Лечение на тромбоцитопения

от 12 дек 2025г.Прочети повече
AI инструмент определя с точност тежестта и вида на деменциятаAI инструмент определя с точност тежестта и вида на деменцията

AI инструмент определя с точност тежестта и вида на деменцията

от 12 дек 2025г.Прочети повече
Супергрип във Великобритания заразява хиляди хора ежедневноСупергрип във Великобритания заразява хиляди хора ежедневно

Супергрип във Великобритания заразява хиляди хора ежедневно

от 12 дек 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Да си поговорим честно за ПМС, хормоните и "онези дни"...

преди 2 дни, 15 часа и 34 мин.

Биомаркерите са ключът към правилното лечение на рака на белия дроб

преди 42 дни, 17 часа и 30 мин.
Всички

АНКЕТА

Ще гласувате ли на предсрочните парламентарни избори?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

НИВЕА ПОДХРАНВАЩ БАЛСАМ ЗА УСТНИ МЕД РИПЕЪР 4.8 г

КЛЕЕВА ТИНКТУРА 30% 50 мл АПИОРГАНИК

ЕЛ КОМПРА ТРИБУЛУС капсули * 180

СПИРТ КАМФОРОВ 10% 100 мл. ГАЛЕН ФАРМА

ЛИДИЯ ФАРМА ТИНКТУРА ЖЕНСКА ГРИЖА 100 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ДХЦ КОНТИНУС табл. 90 мг. * 50

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 12 дек 2025г. в 17:13:47

ПРОФИЛАКТ ПРОТЕКТ капсули * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 12 дек 2025г. в 17:12:18

ПУЛМИКОРТ суспензия за небулайзер 0.25 мг / мл 2 мл * 20

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 12 дек 2025г. в 17:10:32

ДХЦ КОНТИНУС табл. 90 мг. * 50

Коментар на: Гинка Николаева от 12 дек 2025г. в 16:51:10

ПРОФИЛАКТ ПРОТЕКТ капсули * 30

Коментар на: Д.А. от 12 дек 2025г. в 16:08:41
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival