Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Трудности пред развитието на "Бакстер" през 80-те години на 20-ти век

Трудности пред развитието на "Бакстер" през 80-те години на 20-ти век

от 28 дек 2016г.
Трудности пред развитието на "Бакстер" през 80-те години на 20-ти век  - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 1980г.

През 1980 година Върнан Р. Локс-младши бил избран за президент и главен изпълнителен директор на презокеанския бранд "Бакстер", заставайки на мястото на колегата си Уилям Греъм. Седем години по-късно, Локс щял да прибави към ръководните си постове още един - този на председател. Междувременно, през осемдесетте години на миналия век редица анализатори прогнозирали, че в бъдещ план в САЩ щяло да се наблюдава тенденция на повишено търсене на разтвори за интравенозно приложение и на медицинско оборудване за бъбречна диализа, като и на разнообразни кръвни серуми и субстанции – все области, в които "Бакстер" оперирала със завиден успех. Навлизането на фирмата в редица чуждестранни пазари, както и доминиращата й роля в предлагането на продължителната амбулаторна перитонеална диализа като алтернативен метод на хемодиализата, били все фактори, благоприятстващи стабилния просперитет на организацията.

Въпреки това, Локс и другите й лидери били убедени, че бъдещият й растеж зависи от превземането на нови пазари за продукти и услуги за здравна грижа. Така, под ръководството на Локс, през 1982-ра "Baxter" придобила "Medcom Inc." – компания, предоставяща медицинска информация и образователни програми. Малко по-късно пък били закупени и две компютърни софтуерни фирми, специализирани в изработката на компютърни приложения за здравни нужди. Година по-късно,"Бакстер" осъществила сътрудничество с небезизвестната "Genentech Inc." за производството и маркетинг на продукти, употребявани в сферата на медицинската диагностика. Ръководителят на бранда инициирал и специална програма, целяща свиване на разходите, като основната цел на това била "Baxter" да се превърне в евтин и рентабилен доставчик на медицински препарати и услуги. Прогнозата за бъдещето развитие на компанията изглеждала благоприятна, ала… пред прогреса на организацията съвсем не липсвали пречки.

В края на 1983-та управителите й били изправени пред необходимостта да затворят три нейни производствени предприятия. След финализиране на процеса станало ясно, че приходите за предстоящата година по всяка вероятност ще са по-ниски от предходни години. Едновременно с това, няколко пазарни тенденции работили в ущърб на "Бакстер". Една от тях била тази болниците да свиват бюджетите си и рязко да намаляват потреблението си на продукти, предлагани от американската компания. Въпреки опитите си да се справи със ситуацията, фирмата трудно издържала на забавеното търсене отстрана на лечебните институции, а също и на конкурентните цени в бранша. Големите инвестиции на "Baxter" в проучването и разработката на неболнични препарати и услуги все още не можели да се похвалят със задоволителна възвращаемост. С цел да се адаптира към промените, компанията започнала да предлага на болниците специални продуктови пакети. Във въпросния план били включени най-известните й "произведения", между които разтворите й за интравенозно приложение, продуктите й за кръвни терапии и хемодиализа, както й урологични пособия. Посредством тази стратегия, ръководителите на бранда се надявали да изградят стабилни отношения със заведенията, ангажирани в създаването на системи за домашно здравеопазване. За да има успех такова начинание обаче, компанията трябвало да разполага с голяма пациентска мрежа, с каквато всъщност не разполагала, така че и тук не бил генериран очакваният ефект.

Поддържането и финансирането на производствените структури на организацията – особено тези, въвлечени в разработката на разтворите за интравенозна употреба, изисквало огромни финансови ресурси. Оперирането на чужда територия чрез дъщерните предприятия също често било проблематично. Например, стачка на работници във Филипините през 1985-та възпрепятствала осъществяването на бизнес операциите там, което коствало на "Бакстер" десет милиона долара инвестиция в тамошния завод. Появил се още един проблем – в края на 80-те страховете от заразяване от СПИН понижили рязко търсенето на продукти за кръвни терапии.

През 1985-та "Baxter" придобила едновремешния си сътрудник - "American Hospital Supply Company", с надеждата, че това обединение ще върне компанията обратно в редиците на водещите организации. Възвръщането й обаче нямало как да се случи изведнъж, а щяло да бъде резултат от още много и смели бизнес решения.

Статията е част от историята на:

  • История на "Бакстер" ("Baxter")
5.0/5 1 оценка

Библиография

http://www.fundinguniverse.com/company-histories/baxter-international-inc-history/

Коментари към Трудности пред развитието на "Бакстер" през 80-те години на 20-ти век

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Трудности пред развитието на "Бакстер" през 80-те години на 20-ти век
    www.framar.bg 
    на 27 May 2025 в 22:55
    Коментирайте "Трудности пред развитието на "Бакстер" през 80-те години на 20-ти век "

СТАТИЯТА е свързана към

  • История на "Бакстер" ("Baxter")
  • Създаване на американската компания "Бакстер" през 1931 година
  • Развитие на американската компания "Бакстер" от 40-те години на миналия век
  • Американската компания "Бакстер" през 60-те и 70-те години на миналия век
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Данъчни облекчения за деца под 18 години - подаване през НАП с ПИК

преди 813 дни, 11 часа и 51 мин.

Салофалк и нексиум - могат ли да се приемат заедно през определени интервали

преди 1320 дни, 8 часа и 41 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Temu Maldives Coupon Code “ACX034770” $100 Off for new & existing customers with free shipping 2025

преди 41 мин.

Услуги в България на speedybook.pro

преди 11 дни, 11 часа

Какво представлява прозяването

преди 16 дни, 2 часа

Кои са летните фестивали, които ще посетите?

преди 16 дни, 2 часа и 11 мин.
Всички

АНКЕТА

Прозрачна ли е благотворителността в България?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ВИТАМИН E капки 30 мл ОМЕГА ВИТА

ОРАКУИК ТЕСТ ЗА HIV 1/2 НЕИНВАЗИВЕН ОРАЛЕН

ПРИМА ТЕСТ ЗА ИНФЕКЦИЯ НА ПИКОЧНИТЕ ПЪТИЩА * 3

РУМИ ИЛИЕВА БАЛСАМ ЗА УСТНИ МОХИТО 4,3 мл

ДЖОНСЪН BEDTIME БЕБЕШКИ ШАМПОАН 500 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ДЕАНКСИТ 0,5 mg /10 mg филмирани таблетки * 100

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 27 май 2025г. в 16:53:49

МИЛГАММА N капсули * 100 WORWAG PHARMA

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 27 май 2025г. в 16:52:36

БЯЛ ТРЪН СЕМЕ 100 г

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 27 май 2025г. в 16:51:14

БИЛКОВА АПТЕКА ТИНКТУРА КУРКУМА 50 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 27 май 2025г. в 16:50:18

РОВАТИНЕКС капсули * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 27 май 2025г. в 16:50:02
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival