Biopharmaceuticals като част от фармацевтичната компания Пфайзер
От 2007г.
Biopharmaceuticals като част от фармацевтичната компания Пфайзер е създадена през 2007 година. Включва глобалните иновативни продукти, ваксините, частта, занимаваща с онкология и основните продукти, имащи глобален лиценз. Тези независими фирми обикновено са отговорни за късните етапи на клиничното разработване на лекарства, които са достигнали до най-малко "фаза 2b" на клинично развитие, след като са завършени по-ранните етапи, включващи предварително определените мерки за безопасност и ефикасност.
Всяко отделно звено се фокусира върху глобалните, но конкретни области на медицината и на свързаните с тях услуги. Структурата на Пфайзер позволява на компанията да бъде по-отзивчива и гъвкава относно нуждите на партньорите й.
"Global Innovative Products"
Глобалните иновативни продукти на Пфайзер имат насоченост към създаването на нови, експериментални лекарства, включващи терапевтични области, които са в интерес на компанията. Глобалните иновативни продукти поощряват развитието и комерсиализирането на иновативната наука в полза на пациентите, потребяващи в развитите и развиващите се пазари.
"Vaccines"
Бизнес единицата на Пфайзер, ангажирана с ваксините е една от най-големите в индустрията и има повече от 4 млрд. долара приходи. Подразделението е отговорно за търговското развитие на стабилна и активна стратегия за производство на профилактични и терапевтични ваксини.
"Oncology"
Бизнес единицата на Пфайзер, ангажирана с онкологията се стреми да излекува или да окаже навременен контрол на рака с революционни лекарства, като включва и изпитването на нови лекарства от доброволни кандидати. Подразделението включва четири научни платформи:
1. Ангажирана с процесите по антиангиогенезисна
2. Ангажирана с процесите по сигнална трансдукция
3. Ангажирана с процесите, обхващащи клетъчния цикъл
4. Ангажирана с процесите по метаболизъм на различните видове тумори
Ръководейки се от принципите за прецизност в медицинската наука и изграждайки сътрудничество с академичните институции, изследователи, кооперативни изследователски групи, правителства и лицензионни партньори, Пфайзер се стреми да достави правилното лекарство в точното време за всеки пациент.
Онкологията е основната област на изследвания, чиито фокус е любопитен за американската фармацевтична компания. Подразделенията „Oncology Research Unit“ и „Business Unit worк" действат в партньорство и имат взаимен ангажимент за постигане на висока степен на иновативност и търговски жизнеспособни антиракови терапии. За да изпълни този ангажимент компанията се стреми непрекъснато да управлява и усъвършенства своето динамично портфолио, което включва и вземането на важните решения кои съединения да се развиват на вътрешния пазар и кои могат да бъдат кандидати за непрекъснато развитие чрез сключване на определени партньорства.
В същото време, Пфайзер търси непрекъснати допълнения за вътрешното си портфолио. Постига това чрез разработването на съединения, които са в начален етап на клинично изпитване и такива, които са получили доказателства за своето действие чрез рандомизирани, контролирани многоцентрови изпитвания, достигнали до цялостни програми, носещи имената фаза 2 и фаза 3. "Oncology Research Unit" се фокусира в определени области като клетъчна сигнализация, нововъзникващи области на биологията на рака, включително туморната обмяна на веществата, епигенетиката, антитяло-лекарствените конюгати.
Области на интерес на Пфайзер:
1. Рандомизирани, многоцентрови, контролирани клинични проучвания
2. Методи, които повишават стандарта на грижа чрез клинично значими подобрения по отношение на ефикасността и безопасността
3. Методи, които отговарят на стратегиите за прецизност в медицината
4. Разработване на програми, включващи употребата на биомаркери, даващи възможност на натрупаните активи да осигурят полза за отделните целеви група от пациенти
5. Туморни области на интерес- хематологични изследвания на белия дроб, гърдите, бъбреци (бъбречно-клетъчен карцином), цитостатици, радиотерапии, поддържащо лечение и устройства
"Global Established Products"
Глобално утвърдени продукти на Пфайзер представляват повече от 600 маркови и генерични продукти, включени портфолиото на компанията, но те непрекъснато се допълват, за да се осигурят допълнителни източници на растеж в развитите и развиващите се пазари.
Статията е част от историята на:
Библиография
1. http://www.pfizer.com/partnering/areas_of_interest/biopharmaceuticals
СТАТИЯТА е свързана към
- Лекарството "Липитор" на "Пфайзер" - история за триумфа и риска за здравето
- Антибиотикът "Терамицин" – първият медикамент на "Пфайзер"
- Произход на Виаграта
- История на Виагра
- Първоначална концепция за предназначението на Виагра
- Най-важното за хапчетата за лечение на коронавирусна инфекция на компаниите „Merck“ и „Pfizer“
- Съществени моменти от историята на Виагра
- Сливане на Пфайзер с фармацевтичната компания „Pharmacia“
- „Pfizer“ ще разреши и на други компании да произвеждат хапчето paxlovid за лечение на COVID-19
- История на Пфайзер
Коментари към Biopharmaceuticals като част от фармацевтичната компания Пфайзер