Създаване и естество на инициативата на Пфайзер "Green Journey"
От 2013г.
Пътят за развитие на успешен фармацевтичен бизнес, подчинен на добрите екологични практики започва с формирането на ясно разбиране относно въздействието на обществото върху околната среда. Пфайзер приема иновативен предприемачески подход, придържащ се към формирането на устойчиви практики, генериращи измерими стойности за бизнеса и обществото.
Съветът на Пфайзер, наречен "Environmental Sustainability" създава програмата "Green journey", която се фокусира върху три области от ключово значение за фармацевтичния бизнес: помага за смекчаване на въздействието на вредните ефекти от глобалното изменение на климата и негативните последствия от това; свежда до минимум отрицателното влияние на продуктите на обществото; ангажира се за отговорно управление на водните ресурси по устойчиви във времето начини.
Инициативата на Пфайзер "Green journey" е създадена на 13 септември 2013 година и се превръща в съществена част от съвременната история на биофармацевтичната компанията, защото чрез нея се демонстрира добър и положителен пример за екологично производство на медикаменти. Променя се и негативната представа на обществото за фармацевтичните компании и се защитава природата.
Пфайзер съумява да отговори на тези предизвикателства чрез детайлно разработена програма за устойчивост на околната среда, реализираща се чрез стратегически подходи.
Области и ход на действията на "Green journey"
1. Промяна в употребата на енергийните източници и глобалните климатични промени
Биофармацевтичната компания се стреми да намали емисиите на парниковите газове чрез повишаване на енергийната ефективност. Тази инициатива кара ръководството на Пфайзер да намали своите фирмени автомобили и да сведе до минимум употребата им. Целта е емисиите на парникови газове с да се ограничи до 20 % от 2012 до 2020 година, като от 2000 до 2007 година емисиите вече са намалени с 20 %, а от 2007 до 2012 те са с 25 % по-малко.
2. По-екологични процеси на производство
Компанията се стреми да сведе до минимум потенциалното негативно въздействие, което може да се усети при производството на фармацевтичните продукти. Пфайзер търси иновативни начини за намаляване на опаковките и отпадъците, както и да разработи допълнителни възможности за рециклиране. Базисната цел е до 2020 година да се намали количеството на отпадъците с 15% в сравнение с 2012 година.
3. По-чиста вода
Пфайзер се стреми към намаляване на потреблението на вода и повторната й употреба след рециклиране. Ключова цел е до 2020 година на вода да се намали с 5% в сравнение с 2012 година.
Статията е част от историята на:
Библиография
1. http://www.pfizer.com/responsibility/protecting_environment/about_green_journey
СТАТИЯТА е свързана към
- Лекарството "Липитор" на "Пфайзер" - история за триумфа и риска за здравето
- Антибиотикът "Терамицин" – първият медикамент на "Пфайзер"
- Произход на Виаграта
- История на Виагра
- Първоначална концепция за предназначението на Виагра
- Най-важното за хапчетата за лечение на коронавирусна инфекция на компаниите „Merck“ и „Pfizer“
- Съществени моменти от историята на Виагра
- Сливане на Пфайзер с фармацевтичната компания „Pharmacia“
- „Pfizer“ ще разреши и на други компании да произвеждат хапчето paxlovid за лечение на COVID-19
- Патент на Виагра в Европейския съюз и САЩ
Коментари към Създаване и естество на инициативата на Пфайзер "Green Journey"