Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Развитие и бизнес стратегия на „Кинг фармасютикълс” до 1998 година

Развитие и бизнес стратегия на „Кинг фармасютикълс” до 1998 година

от 20 юли 2017г.
Развитие и бизнес стратегия на „Кинг фармасютикълс” до 1998 година - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 1998г.

Създадената през 1993 година, фармацевтичната компания „Кинг фармасютикълс”  бързо разработва своята стратегия за развитие. Тя има намерение да участва в придобиването на маркови лекарства, отпускани по лекарско предписание, които по една или друга причина, са отнети от големите световни фармацевтични компании, фокусирани или в продажбата на най-добре продаваните си медикаменти, или са „обезкървени”, тъй като им предстои да се обединят с други фармацевтични концерни. Широко известен е фактът, че при многократните сливания, предприемани от немалко фармацевтични компании, се случва дублиране на идентични (патентни) лекарства. Така нерядко новосформираните дружества отказват да поддържат производството на "дублиралите" се лекарства.

Първото начинание на „Кинг” включва вложението на рисков капитал на арената на „захвърлените” лекарства. Избраният от концерна медикамент е болкоуспокояващото на компания „Boehringer” ("Боенхаркер"), наречено „Anexia” („Анексия”, а продажбите на лекарството за година възлизат на 6 милиона долара годишно).

„Кинг” придобива медикамента през декември 1994 г. със запис на заповед (форма за писмено, доброволно и предварително уреждане на финансови отношенията между хората) на стойност от 17,5 милиона долара. За съжаление, една година по-късно компанията не е в състояние да плати уговорената сума, но „спасява” ситуацията, продавайки „Anexia” и генерична форма на лекарството „Mallinckrodt” за 32 млн. долара.

Независимо от спорния успех от начинанието си, концернът все още вижда потенциал в своя бизнес модел. „Кинг” има постъпления, равняващи се на около 20% от продажбите й, реализирани от договори за производство на медикаменти за други компании, а марковите й лекарства генерират около 75% от брутните й печалби .

През 1995 година компанията решава да се включи в друго рисково начинание. „Кинг” иска да започне да действа на пазара на лекарства за третиране на заболявания на сърдечносъдовата система. Концернът насочва вниманието си към лекарство на „Hoechst”(„Хохст”), наречено „Altace”(„Алтейс”). Въпреки че медикаментът генерира приходи от близо 90 милиона долара и може да се похвали с патент, който е в сила до 2008 г., „Altace” не се рекламира от родовата компания, която го е създала. Когато „Хохст” се слива с „Марион Мерил Доу” („Marion Merrill Dow”) през 1995 г., Джеферсън Грегъри (генерален мениджър на „Кинг” и брат на основателя на концерна Джон Грегъри) се опитва да „отмъкне” „Алтейс”, но в този момент офертата му бива отхвърлена. Компанията успешно придобива други брандови лекарства.

През 1997 г. „Кинг фармасютикълс” плаща сумата от 54 млн. долара на „Glaxo Wellcome, Inc.”( „Глаксо Уелкъм ООД”), за да купи лекарството „Cortisporin”, „Viroptic”, както и още шест маркови медикамента. През февруари 1998 г., на цена от 127,9 милиона долара, „Кинг” добавя към продуктовото си портфолио 15 маркови фармацевтични продукта на компания „Warner-Lambert Company”, както и производствена база за стерилни продукти в Рочестър, Мичиган.

За да стабилизира и обезпечи финансирането на бъдещото си разрастване „Кинг” реализира първичното си публично предлагане на борсата през юни 1998 г. Офертата, поета от корпорация „Credit Suisse First Boston”, докарва чиста печалба от $ 87.5 млн. Така през 1998 г. компанията създаде „King Pharmaceuticals International”, която започва да разпространява своите продукти по целия свят.

По статията работи: Виктория Милова

Статията е част от историята на:

  • История на фармацевтичната компания „Кing Pharmaceuticals, Inc.” („Кинг фармасютикълс” ООД)
5.0/5 1 оценка

Библиография

http://www.fundinguniverse.com/company-histories/king-pharmaceuticals-inc-history/

Коментари към Развитие и бизнес стратегия на „Кинг фармасютикълс” до 1998 година

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Развитие и бизнес стратегия на „Кинг фармасютикълс” до 1998 година
    www.framar.bg 
    на 06 June 2025 в 05:56
    Коментирайте "Развитие и бизнес стратегия на „Кинг фармасютикълс” до 1998 година"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Предпоставки за създаването на "Кинг фармасютикълс" ("King Pharmaceuticals, Inc.")
  • История на фармацевтичната компания „Кing Pharmaceuticals, Inc.” („Кинг фармасютикълс” ООД)
  • Създаване на компания "Кинг фармасютикълс" ("King Pharmaceuticals, Inc.") през 1993 г.
  • Закупуването през 1998 г. на медикамента „Altace” – една от най-успешните сделки на компания „Кинг фармасютикълс”
  • Развитие на „Кинг фармасютикълс” до 2001 година
  • Сливане през 2010 година, чрез което „Pfizer Inc” купува „King Pharmaceuticals Inc.”
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Международен форум "Заедно срещу сколиозата" - 7 юни, 2025 година - София

преди 38 дни, 16 часа и 19 мин.

Международна медицинска научна конференция за студенти и млади лекари (MDSC) 2025 година - "The art of medicine: The sparkle of life”

преди 57 дни, 19 часа и 5 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

$$››UAE Temu Promo Code AED400 off [{alh010172}] For First-Time Users

преди 7 мин.

$$››Austria Temu Promo Code €100 off [{alh010172}] For First-Time Users

преди 23 мин.

$$››UK Temu Promo Code ?100 off [{alh010172}] For First-Time Users

преди 28 мин.

[Updated] Temu Code For $200 Off [acs670886] For Every Custo

преди 3 часа и 21 мин.
Всички

АНКЕТА

Как ще ни повлияе приемане на еврото?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ТОНУС ЕЛАСТ МЕДИЦИНСКИ ПОЯС С 4 ПЛАСТИНИ

ТОНУС ЕЛАСТ МЕДИЦИНСКИ ПОЯС С 2 ПЛАСТИНИ

ТОНУС ЕЛАСТ ПОСТОПЕРАТИВЕН ПОЯС

ТОНУС ЕЛАСТ ПОСТОПЕРАТИВЕН ПОЯС ЛУКС

ТОНУС ЕЛАСТ ПОСТОПЕРАТИВЕН ПОЯС ЛУКС

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ДЕПАКИН ХРОНО таблетки 500 мг * 30 САНОФИ

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 05 юни 2025г. в 18:05:19

ТРАХИЗАН таблетки за смучене * 20

Коментар на: Мара от 05 юни 2025г. в 16:28:56

БИОХЕРБА САРСАПАРИЛА капсули 250 мг * 100

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 05 юни 2025г. в 16:12:48

ЛИНДА РЕН ДИЕТ ХИТОЗАН капсули * 80

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 05 юни 2025г. в 16:11:29

БИОХЕРБА САРСАПАРИЛА капсули 250 мг * 100

Коментар на: Ема от 05 юни 2025г. в 16:00:21
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival