Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век

Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век

от 16 ное 2016г., обновено на 17 ное 2016г.
Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век  - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 1988г.

След Втората световна война германският бранд "Шеринг " ("Schering"), малко по малко, успял да си възвърне редица от старите си дъщерни дружества отпреди военните действия. Едно от тях обаче останало завинаги в графата "бивши", а именно – холдинговата компания "Schering Corporation", базирана в САЩ и извоювала своята самостоятелност в по-ранен етап. Наблюдавайки бързия прогрес на последната, управителите на немската организация със съжаление осъзнали, че никога няма да могат да откупят едновремешния си презокеански филиал, защото той вече бил много повече от само… филиал, а бранд със собствена мисия. Ползването на една обща марка от двете фармацевтични фирми обаче, съвсем естествено, се превърнало в повод за редовни спорове и размяна на жалби между тях, които противоречия по някое време ги "отвели" в съда.

В крайна сметка, през 1988-та компаниите стигнали до окончателно споразумение. Управителите на германската "Шеринг" се съгласили тя да оперира в САЩ и в Канада под наименованието "Berlex". Що се отнася до американската "Schering Corporation", която тогава вече се казвала "Schering-Plough" след осъществено сливане с друг американски производител на лекарства през 70-те години на миналия век, получила ексклузивното право да използва името "Шеринг".  

До 1982-ра, докато приходите от продажбите на германската организация отчели ръст от 4%, дъщерните й дружества отвъд Океана генерирали незначителни печалби. Ръководителите на немската фирма обаче зачакали търпеливо по-добрите резултати, защото си давали сметка, че е нужно време инвестицията в тези американски предприятия да бъде възвърната. Следващата стъпка за "Schering" била да се откаже окончателно от недоходоносните бизнес операции, което и направила. Заводите за производство на адхезивни химикали или серни съединения били продадени. Междувременно, управителите на "Шеринг" инвестирали повече от 20 милиона долара в разрастването на американските си филиали, което включвало строежа на нови седалища и научни центрове. През 1984-та приходите от продажбите на дъщерните дружества на бранда на американска почва за пръв път от много време надвишили сумата от 1 милиард германски марки. В глобален план на следващата година печалбата достигнала 5 милиона германски марки, като 82% от тази сума идвала от чуждестранни бизнес операции.  

Както се досещате, големите предизвикателства пред фирмата, основана от Ернст Шеринг още през 19-ти век, тепърва предстояли.

Статията е част от историята на:

  • История на "Шеринг" ("Schering")
5.0/5 1 оценка

Библиография

http://www.fundinguniverse.com/company-histories/schering-ag-history/

Коментари към Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век
    www.framar.bg 
    на 12 December 2025 в 03:09
    Коментирайте "Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век "

СТАТИЯТА е свързана към

  • История на "Шеринг" ("Schering")
  • Създаване на германската компания "Шеринг" през 1851 година
  • Трудностите пред германската компания "Шеринг" в периода на двете световни войни
  • Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война
  • Германската компания "Шеринг" през 90-те години на 20-ти век
  • Създаването на "Anovlar" – първото противозачатъчно, пуснато на европейския лекарствен пазар
  • Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Лечение при нисък феритинЛечение при нисък феритин

Лечение при нисък феритин

от 11 дек 2025г.Прочети повече
Иновативен имплант при оперативно лечение на хроничен риносинуит в УМБAЛ „Тракия“Иновативен имплант при оперативно лечение на хроничен риносинуит в УМБAЛ „Тракия“

Иновативен имплант при оперативно лечение на хроничен риносинуит в УМБAЛ „Тракия“

от 11 дек 2025г.Прочети повече
Пет генетични фактора увеличават риска от множество психични заболяванияПет генетични фактора увеличават риска от множество психични заболявания

Пет генетични фактора увеличават риска от множество психични заболявания

от 11 дек 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Да си поговорим честно за ПМС, хормоните и "онези дни"...

преди 1 дни, 14 часа и 9 мин.

Биомаркерите са ключът към правилното лечение на рака на белия дроб

преди 41 дни, 16 часа и 6 мин.
Всички

АНКЕТА

Ще гласувате ли на предсрочните парламентарни избори?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

АЛМАВИН ЕКО ПРЕПАРАТ ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ПЕРАЛНИ И МИЯЛНИ МАШИНИ 200 г

СЛЪНЧЕВИ ОЧИЛА BEST B8353/01

ЛИДИЯ ФАРМА ТИНКТУРА КУРКУМА И ДЖИНДЖИФИЛ 50 мл

НАТУГЕНА ХИДРО ВИТАМИН капсули * 90

МУЛТИВИТИМИНИ ГЪМИС желирани таблетки * 90 УЕБЪР НАТУРАЛС

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

КОСОПТ АЙМУЛТИ капки за очи 20 мг / мл + 5 мг / мл 10 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:44:58

РЕГУЛАТПРО МЕТАБОЛИК течен концентрат 350 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:16:43

ОСЦИЛОКОКЦИНУМ пилули в еднодозова опаковка дози * 6

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:10:09

ЕНТЕРОЛ капсули 250 мг * 12

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:08:50

РАЗПРАШИТЕЛ ЗА ИНХАЛАТОР ОМРОН A3 COMPLETE

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:07:11
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival