История на "Шеринг" ("Schering")

Немският фармацевтичен бранд "Шеринг" съществувал като самостоятелна компания в периода от 1851 година до 2006 година и в действителност успял да заеме лидерски позиции на световния лекарствен пазар. В продуктовото портфолио на организацията може да се открие голям асортимент от препарати – за подпомагане на плодовитостта, за хормонална терапия и други.
Предлагаме ви в поредица от материали да се запознаете с наистина любопитната история на фирмата от създаването й до наши дни.
СЪДЪРЖАНИЕ
Създаване на германската компания "Шеринг" през 1851 година

От 1851г.
Началото на немския бранд Шеринг ( Schering ) било поставено през вече далечната от нас 1851 година, в Берлин, от аптекаря Ернст Шеринг. Самият Шеринг бил интересна личност с интригуваща биография. Той бил най-малкото дете от общо пет и син на кръчмар. Още от малък родителите му го убеждавали, че ...
Прочети повече ›Трудностите пред германската компания "Шеринг" в периода на двете световни войни

От 1914г.
През първото десетилетие на 20-ти век немският бранд Шеринг ( Schering ) преживял внушително разрастване компанията отворила много свои филиали и производствени предприятия в редица други страни, а портфолиото й било обогатено с голям брой нови продукти. Все пак, пречки пред безпроблемното развити...
Прочети повече ›Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война

От 1945г.
Към края на Втората световна война през 1945 година всички германски предприятия на фармацевтичната компания Шеринг ( Schering ) били разрушени. Едновременно с това, към разглеждания момент немската организация вече била загубила ценни патенти, както и правата върху марката си във всички от 30-те с...
Прочети повече ›Създаването на "Anovlar" – първото противозачатъчно, пуснато на европейския лекарствен пазар

От 1957г.
Дебютът на противозачатъчното Anovlar в Европа било резултат от няколко интересни събития, започнали да се развиват от втората половина на миналия век и свързани най-вече с името на белгийския специалист Фердинанд Пийтърс. Пийтърс бил водещ гинеколог в Белгия, който проявявал жив интерес към разраб...
Прочети повече ›Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век

От 1988г.
След Втората световна война германският бранд Шеринг ( Schering ), малко по малко, успял да си възвърне редица от старите си дъщерни дружества отпреди военните действия. Едно от тях обаче останало завинаги в графата бивши , а именно холдинговата компания Schering Corporation , базирана в САЩ и изв...
Прочети повече ›Още по темата:
-
Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година
-
Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век
-
Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война
-
Германската компания "Шеринг" през 90-те години на 20-ти век
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА