Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година

Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година

от 18 ное 2016г.
Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 2000г.

На ръба на новото хилядолетие германският бранд "Шеринг" ("Schering") можел да се похвали с добри позиции на световния лекарствен пазар. Ръководителите на компанията вярвали, че тя има реални шансове да се превърне във водещ производител на фармацевтични агенти и през следващите няколко години, с редица бизнес ходове, те щели да опитат да реализират това постижение.

Така например, за да затвърди присъствието си в Страната на изгряващото слънце, през 2000 година "Schering" закупила японската фирма "Mitsui Pharmaceuticals". Един от големите успехи на "Шеринг " от същата година било включването й на Нюйоркската фондова борса. Това събитие увеличило шансовете й да привлича професионалисти в американските си дъщерни дружества и осигурило гъвкавост при осъществяванията на различни сливания, чрез използването на акции.

Навлизайки в новия, 21-ви век, ръководителите на немската организация се радвали на силни продажби и високи нива на печалби. През 2001-ва на американския пазар, чрез дъщерната компания "Berlex Laboratories", били пуснати шест нови продукта, между които и противозачатъчното "Yasmin". Последното направило своя "дебют" в Германия през следващата година. За разлика от други хормонални средства, "Yasmin" било така разработено, че да не задържа чак толкова много вода в организма, да не предизвиква прекомерното покачване на телесното тегло, както и проблеми с кожата, какъвто бил ефектът на някои други противозачатъчни.

Въпреки неособено благоприятния икономически климат, през 2001-ва "Шеринг " успяла да генерира печалба от 418 милиона евро. Отделът й за контрол на плодовитостта и хормонална терапия демонстрирал най-висок ръст, най-вече заради факта, че "Yasmin" била въведена в голям брой европейски страни, както и на много места отвъд Океана. Едновременно с това, в специализираната лекарствена област, продажбите на препарата "Бетаферон" за третиране на множествена склероза били увеличени с 15%, с което, на практика, той се превърнал в най-продаваното лекарство на бранда.

През 2002-ра "Schering" решила да търси нови възможности и да специализира в разработката на диагноститични тестове и на антитела. За целта, управата на организацията осъществила търговско споразумение с германската компания "MorphoSys". Ръководителите на "Шеринг" проявили интерес и към създаването на препарати, предназначени за третиране на сърдечносъдовите проблеми. А през май немската фармацевтична фирма се сдобила с правата за продажба на противораковия медикамент "Leukine", произвеждан от биотехнологичната компания "Immunex". Били направени и стъпки в разработването на онкологични продукти.

В заключение можем да кажем, че през първите години на новия век "Шеринг" заложила на постепенно разрастване и обогатяване на продуктовото си портфолио. Дали обаче компанията щяла да издържи на предизвикателствата, които я очаквали, само... времето щяло да покаже.  

Статията е част от историята на:

  • История на "Шеринг" ("Schering")
5.0/5 2 оценки

Библиография

http://www.fundinguniverse.com/company-histories/schering-ag-history/

Коментари към Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година
    www.framar.bg 
    на 12 December 2025 в 03:09
    Коментирайте "Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година"

СТАТИЯТА е свързана към

  • История на "Шеринг" ("Schering")
  • Създаване на германската компания "Шеринг" през 1851 година
  • Трудностите пред германската компания "Шеринг" в периода на двете световни войни
  • Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война
  • Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век
  • Германската компания "Шеринг" през 90-те години на 20-ти век
  • Създаването на "Anovlar" – първото противозачатъчно, пуснато на европейския лекарствен пазар
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Лечение при нисък феритинЛечение при нисък феритин

Лечение при нисък феритин

от 11 дек 2025г.Прочети повече
Иновативен имплант при оперативно лечение на хроничен риносинуит в УМБAЛ „Тракия“Иновативен имплант при оперативно лечение на хроничен риносинуит в УМБAЛ „Тракия“

Иновативен имплант при оперативно лечение на хроничен риносинуит в УМБAЛ „Тракия“

от 11 дек 2025г.Прочети повече
Пет генетични фактора увеличават риска от множество психични заболяванияПет генетични фактора увеличават риска от множество психични заболявания

Пет генетични фактора увеличават риска от множество психични заболявания

от 11 дек 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Да си поговорим честно за ПМС, хормоните и "онези дни"...

преди 1 дни, 14 часа и 9 мин.

Биомаркерите са ключът към правилното лечение на рака на белия дроб

преди 41 дни, 16 часа и 6 мин.
Всички

АНКЕТА

Ще гласувате ли на предсрочните парламентарни избори?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

АЛМАВИН ЕКО ПРЕПАРАТ ЗА ПОЧИСТВАНЕ НА ПЕРАЛНИ И МИЯЛНИ МАШИНИ 200 г

СЛЪНЧЕВИ ОЧИЛА BEST B8353/01

ЛИДИЯ ФАРМА ТИНКТУРА КУРКУМА И ДЖИНДЖИФИЛ 50 мл

НАТУГЕНА ХИДРО ВИТАМИН капсули * 90

МУЛТИВИТИМИНИ ГЪМИС желирани таблетки * 90 УЕБЪР НАТУРАЛС

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

КОСОПТ АЙМУЛТИ капки за очи 20 мг / мл + 5 мг / мл 10 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:44:58

РЕГУЛАТПРО МЕТАБОЛИК течен концентрат 350 мл

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:16:43

ОСЦИЛОКОКЦИНУМ пилули в еднодозова опаковка дози * 6

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:10:09

ЕНТЕРОЛ капсули 250 мг * 12

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:08:50

РАЗПРАШИТЕЛ ЗА ИНХАЛАТОР ОМРОН A3 COMPLETE

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 11 дек 2025г. в 14:07:11
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival