Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година

Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година

от 23 ное 2016г., обновено на 16 фев 2017г.
Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 1990г.

Деветдесетте години „донесли” любопитни предизвикателства и обрати в историческото развитие на фармацевтичната компания „Джонсън и Джонсън”. Въпреки това, работещите в нея професионалисти са съумели да посрещнат подобаващо нарастващите критики, породени от повишаващите се разходи за здравеопазването в САЩ и по света през 1990 година.

Тази „гъвкавост” в поведението от страна на компанията се дължала до известна степен на нейната изградена и добре утвърдена социалната отговорност спрямо потребителите на продуктите й. Освен това, Джонсън и Джонсън” е била сред пионерите, участвали в разработването няколко прогресивни програми, включващи осигуряването на оптимални грижи за децата, отпуските по семейни причини и т.нар. "корпоративни уелнес" събития, които постепенно започнали да се възприемат и признават за своеобразни „редуктори” на разходите за здравеопазване и методи за подобряването на производителността на труда на хората. В допълнение, средностатистическата стойност на цените на здравните продукти на „Джонсън и Джонсън” (включително лекарствата по рецепта, тези без лекарско предписание и специализираните продукти) нараствала по-бавно в сравнение с индекса на потребителските цени в САЩ от 1980 до 1992 година.

Според компанията "Джонсън и Джонсън" именно в тези успешни практики се криел и ключът за разрешаването на кризисната ситуация в областта на здравеопазването в САЩ. През 1992 г. „J & J” създали своята програма 'Signature of Quality', която призовала дъщерните й дружества да съсредоточат усилията си върху три основни цели: "Непрекъснато подобряване на удовлетвореността на клиентите, ефективност в разходите и скорост във въвеждането на нови продукти на пазара."
Цените на продуктите на Джонсън и Джонсън нараствали сравнително бавно в началото на 90-те години, защото се наложило кампанията да функционира в условията на нелек икономически климат. Приходите й са се увеличили от $ 11.23 милиарда през 1990 г. до $ 14,14 милиарда през 1993 г., което представлява увеличение от само 26%. По-късно, серията от сливания на различни компании с „Джонсън и Джонсън” в средата на 90-те години на 20 век довели до по-бърз растеж, чрез който се натрупали приходи от 21,62 милиарда долара през 1996 г., които се равнявали на скок от цели 53 процента от 1993 година.

Линията с продукти за грижа за кожата също започнала да се развива по-бързо след 1993 г., тъй като компанията закупили френското дружество „RoC S.A.”, занимаващо се с производството на хипоалергенни продукти за лице, ръце и тялото. Друго, още по-значимо за компанията сливане, било това с „Neutrogena Corporation” (на стойност от почти 1 млрд. долара). „Neutrogena” е извоювала доброто си име благодарение на линия от успешни продукти, препоръчани от дерматолози, които способствали за доброто здраве на кожата и косата. „Джонсън и Джонсън” похарчили още един милиард долара през 1995 г. за закупуването на отдела по клиничната диагностика „Eastman Kodak Company”, който се развивал добре в областта на клиничната химия и имунодиагностиката. През 1997 г. „Джонсън” комбинирали работата на дъщерната си компания „Ortho Diagnostics Systems” с тази на  „Kodak”, създавайки „Ortho-Clinica Diagnostics, Inc.”, а всички тези успешни за развитието на компанията се дължали на успешната политика социалната ангажираност на компанията. 

Статията е част от историята на:

  • История на "Джонсън и Джонсън" ("Johnson & Johnson")
0.0/5 0 оценки

Библиография

http://www.fundinguniverse.com/company-histories/johnson-johnson-history/

Коментари към Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година
    www.framar.bg 
    на 01 July 2025 в 12:01
    Коментирайте "Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Трагедията от 1982 г. с фалшифицирания "Тиленол" на "Джонсън и Джонсън"
  • Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 1990 година
  • Развитие на "Джонсън и Джонсън" през 60-те и 70-те години на 20 век
  • История на "Джонсън и Джонсън" ("Johnson & Johnson")
  • Полезни съвети на "Джонсън и Джонсън" за декориране на витрините на аптеките от 1908 година
  • Създаване на "Джонсън и Джонсън"
  • Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 1910 година
  • Развитие на "Джонсън и Джонсън" в периода от 1921 година до 1937 година
  • Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 90-те години на 20-ти век
  • Създаване на специалния екип на "Джонсън и Джонсън" по оказване на първа помощ
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Безплатна консултация за деца с витилиго - Габрово, юли, 2025 година

преди 5 дни, 12 часа и 54 мин.

Фармацевтични дни на кариерата - 21 юни, 2025 година - НДК

преди 21 дни, 19 часа и 3 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Защо не трябва да пием кафе преди кръвни изследвания - всичко което трябва да знаете

преди 3 дни, 20 часа и 12 мин.

Прием в болница - какво заплаща НЗОК, какви документи са необходими и колко продължава болничният престой

преди 17 дни, 19 часа и 45 мин.

Психотест за оръжие в България: Какво представлява и формалност ли е?

преди 18 дни, 2 часа и 46 мин.

Бедечка фест - На зелено 3 - 20-22 юни, 2025 година

преди 22 дни, 18 часа и 28 мин.
Всички

АНКЕТА

Пушите ли?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

ЛЮКСЕОЛ ВАКСА ПРИ КОСОПАД 50мл 338014

ЛЮКСЕОЛ БАЛСАМ ЗА КОСА ПРИ КОСОПАД 200 мл

ЛЮКСЕОЛ БАЛСАМ ЗА СТИМУЛИРАНЕ НА РАСТЕЖА НА КОСАТА 200 мл

ЛЮКСЕОЛ ВЪЗСТАНОВЯВАЩ БАЛСАМ ЗА КОСА (С ОТМИВАНЕ) 200 мл

ЛЮКСЕОЛ БАЛСАМ (С ОТМИВАНЕ) ЗА ОБЕМ НА ФИНА КОСА 200 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ДОКСИЦИКЛИН АКТАВИС капсули 100 мг * 6 ТЕВА

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 01 юли 2025г. в 11:41:47

АНГИН - ХИЛ таблетки * 50

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 01 юли 2025г. в 11:03:48

НЕОЛЕКСАН таблетки 500 мг * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 01 юли 2025г. в 10:52:53

Специализирана болница за продължително лечение и рехабилитация (СБПЛР) "Минерални бани" – Полски Тръмбеш

Коментар на: Даринка Николова от 01 юли 2025г. в 09:27:24

НЕОЛЕКСАН таблетки 500 мг * 30

Коментар на: Перихан от 30 юни 2025г. в 20:17:48
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival