Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Полезни съвети на "Джонсън и Джонсън" за декориране на витрините на аптеките от 1908 година

Полезни съвети на "Джонсън и Джонсън" за декориране на витрините на аптеките от 1908 година

от 28 ное 2016г.
Полезни съвети на "Джонсън и Джонсън" за декориране на витрините на аптеките от 1908 година - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 1908г.

Едва ли ще ви учудим, ако ви кажем, че през годините американската компания "Джонсън и Джонсън" ("Johnson & Johnson") публикувала голям брой наръчници със специализирана здравна информация, предназначена да образова доктори, хирурзи, родители и обикновени хора. Фармацевтите също били привилегировани да разполагат с подобно ръководство, което в немалък период от време излизало под наименованието "Red Cross Messenger". Накратко казано, то съдържало данни за дейността на фирмата, за продуктите й, както и препоръки към собствениците на аптеки за успешно управление на бизнеса им. Най-важното нещо според наръчника било витрината на аптеката да бъде декорирана и подредена с едно наум, така че тя да е достатъчно атрактивна и приканваща да бъде незабавно разгледана.

Може да се твърди още, че "Red Cross Messenger" бил добър пример за тясното сътрудничество между компанията и фармацевтите, което партньорство, без да преувеличаваме, продължило цял век. Управителите на бранда  възприемали и се отнасяли с фармацевтичните специалисти като с ценни партньори в осъществяването на редица обществени кампании и програми за превенция срещу голям брой инфекциозни заболявания. Що се отнася до витрината, качественото й украсяване давало категорична заявка за успеха на търговското начинание и се предполагало, че в аптеката ще влизат повече хора.

"Джонсън и Джонсън" започнала да публикува споменатото ръководство през май 1908 година. Полезната книжка била написана и редактирана от Фред Килмър – тогавашния и дългогодишен директор на научния екип на "J&J", който в по-ранен етап също бил фармацевт. Наръчникът предоставял безброй съвети за това как би било добре да се украси витрината според сезона или тематично – с избрани продукти за оказване на спешна помощ, например, и как тя да стане достатъчно атрактивна, с главната идея да привлече вниманието на повече потребители. В "Red Cross Messenger" били публикувани и голям брой снимки на витрините на аптеки от всички краища на САЩ, както и от цял свят. Аптекарите не се колебаели да взаимстват любопитни хрумвания от ръководството и да експериментират със създаването на креативни решения, които били снимани, а фотосите – впоследствие изпращани на Килмър. В четивото се коментирали и подходящите материали, които би било препоръчително да се използват при осъществяването на най-добрия декор. Няма нищо изненадващо във факта, че с течение на времето американските фармацевти, вдъхновени от примера на "Джонсън и Джонсън", ставали все по-изобретателни в оформянето на витрините на своите аптеки и дори започнали да правят демонстрации на живо – веднъж, например, бойскаут оказал първа помощ от прозореца на американска дрогерия. Едновременно с това, в "Red Cross Messenger" често били публикувани статии, обясняващи философията на компанията, както и профили на различни нейни отдели, а също и информация за действието на продуктите й. По този начин фармацевтите, вместо само в ролята на продавачи, се превръщали и в здравни консултанти, намиращи се в пълна готовност да отговорят на всички питанки на пациентите.

Самият Фред Килмър съветвал да се търси опростена декорация, с максимално изчистени детайли в нея. Рекламните послания, идващи от витрината, според специалиста, трябвало да бъдат абсолютно ясни и конкретни, но съответно – "облечени" във внушителна форма, без да се прекалява твърде с нагледността. Килмър бил привърженик на идеята продуктите на прозореца да се изкарват и подреждат изцяло на тематичен принцип, за да може потребителите веднага да разбират за какво иде реч и да не им се налага да правят догадки.

В крайна сметка, "Джонсън и Джонсън" наложила определени стандарти в създаването на външния облик на аптекарските магазини в Страната на неограничени възможности, с което компанията затвърдила лидерските си позиции на родния лекарствен пазар.

Статията е част от историята на:

  • История на "Джонсън и Джонсън" ("Johnson & Johnson")
5.0/5 1 оценка

Библиография

http://www.kilmerhouse.com/2012/02/how-to-decorate-a-pharmacy-window/

Коментари към Полезни съвети на "Джонсън и Джонсън" за декориране на витрините на аптеките от 1908 година

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Полезни съвети на "Джонсън и Джонсън" за декориране на витрините на аптеките от 1908 година
    www.framar.bg 
    на 16 May 2025 в 03:19
    Коментирайте "Полезни съвети на "Джонсън и Джонсън" за декориране на витрините на аптеките от 1908 година"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Трагедията от 1982 г. с фалшифицирания "Тиленол" на "Джонсън и Джонсън"
  • "Zonweiss": първата паста за зъби на "Джонсън и Джонсън", предлагана в тубичка
  • Пол Янсен: един от най-забележителните учени на "Джонсън и Джонсън"
  • Поява на "Листерин" на "Джонсън и Джонсън"
  • Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 1990 година
  • Развитие на "Джонсън и Джонсън" през 60-те и 70-те години на 20 век
  • Социална ангажираност на „Джонсън и Джонсън” и развитие на компанията до 1995 година
  • История на "Джонсън и Джонсън" ("Johnson & Johnson")
  • Създаване на "Джонсън и Джонсън"
  • Развитие на "Джонсън и Джонсън" до 1910 година
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();

ЗДРАВЕН ФОРУМ ПО ТЕМАТА

Международен форум "Заедно срещу сколиозата" - 7 юни, 2025 година - София

преди 17 дни, 13 часа и 43 мин.

Колко яйца седмично са полезни за здравето и кога яйцата стават вредни?

преди 26 дни, 5 часа и 55 мин.
Всички

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Какво представлява прозяването

преди 4 дни, 6 часа и 24 мин.

Кои са летните фестивали, които ще посетите?

преди 4 дни, 6 часа и 36 мин.

Шалгам - сок от виолетов морков за детоксикация

преди 4 дни, 6 часа и 43 мин.

Промо код за онлайн отстъпки - търся/предлагам

преди 4 дни, 6 часа и 50 мин.
Всички

АНКЕТА

Прозрачна ли е благотворителността в България?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

НЕОСТРАТА RESURFACE ИЗГЛАЖДАЩ И ОБНОВЯВАЩ КРЕМ 40 г

НЕОСТРАТА RESURFACE ДОМАШЕН ПИЛИНГ ЗА ИЗГЛАЖДАНЕ НА КОЖАТА разтвор 60 мл + тампони * 36

ОСТРОВИТ БЯЛА ЧЕРНИЦА ВЕГЕ капсули * 60

АЛЕГРА таблетки 120 мг * 10

АЛМИРАЛ гел 1.16 % 250 г

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ТЕАЛОЗ ДУО гел за очи монодози 0,4 г * 30

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 15 май 2025г. в 17:30:57

БАКЛОФЕН таблетки 10 мг * 50

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 15 май 2025г. в 17:28:59

ТИРОХЕЛП капсули * 30 НАТУРФАРМА

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 15 май 2025г. в 17:24:46

ТЕАЛОЗ ДУО гел за очи монодози 0,4 г * 30

Коментар на: Таня от 15 май 2025г. в 16:58:08

БАКЛОФЕН таблетки 10 мг * 50

Коментар на: Тодор от 15 май 2025г. в 16:29:36
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival