Framar.bg 0
0
Е-аптека Промоции
Здравна библиотека
Здравни проблеми Медицинска енциклопедия Заболявания Симптоми и признаци Алтернативна медицина Анатомия Медицински изследвания Лечения Физиология Патология Ботаника Микробиология Фармакологични групи Медицински журнал Взаимодействия История на медицината и фармацията Здравето А-Я
Диагностик
Здравна помощ
Здравен справочник Специалисти Здравни заведения Аптеки Институции и организации Образование Спорт и туризъм Клинични пътеки Нормативни актове Бизнес Социални грижи Форум Консултации
Здравна медия
Здравни новини Любопитно Интервюта Видео Презентации Научни публикации Анкети Бъди активен Кампании
Здраве и начин на живот
Хранене Хранене при... Рецепти Диети Групи храни и ястия Съставки Е-тата в храните Спорт Съвети Психология Лайфстайл Интерактивни
За нас
За Фрамар За реклама Статистика Общи условия Екип Кариера Адреси на аптеки Фрамар Блог Важно Автори Програма за лоялни клиенти Промоционална брошура
Контакти
Назад | Начало История на медицината Развитие на германския фармацевтичнен бранд "Шеринг" след Втората световна война

Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война

от 16 ное 2016г., обновено на 09 май 2023г.
Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война - изображение
  • Инфо
  • Библиография
  • Коментари
  • Свързаност
Инфо
Инфо
Библиография
Коментари
Свързаност

От 1945г.

Към края на Втората световна война през 1945 година всички германски предприятия на фармацевтичната компания "Шеринг" ("Schering") били разрушени. Едновременно с това, към разглеждания момент немската организация вече била загубила ценни патенти, както и правата върху марката си във всички от 30-те си дъщерни дружества извън страната. Останалите й без работа служители, нямайки какво друго да направят, започнали да събират останките от машините, които можели да бъдат употребени.

След няколко години научният екип на "Schering" най-накрая успял да докара до финалната права процеса по създаването на нов лекарствен продукт. Много скоро обаче, цялото имущество на компанията в Източна Германия било иззето от представителите на новия комунистически режим. Независимо от многобройните трудности, "Шеринг" все пак успяла отново да поднови операциите си и да си върне позициите. Сигнали на "съживяване" най-напред били наблюдавани в производството на пудра против въшки и пеницилин. Любопитна подробност е, че "Schering" била единствената компания с мултинационална търговска ориентация, продължаваща да бъде базирана в Берлин след войната. В интерес на историческата истина, главното й седалище се намирало на три пресечки от мястото, където през 1961-ва щяла да бъде издигната Берлинската стена, разделяща Източен от Западен Берлин. От съображения за сигурност, "Шеринг" поддържала и втори кооперативен офис в Бергкамен, намиращ се на около 300 километра западно от границата с Източна Германия.

В следвоенната експанзия на компанията сериозна стъпка била предприета в сферата, касаеща контрола на бременността. Използвайки натрупания отпреди опит в проучванията на стероидните средства, през 1961-ва специалистите разработили първото противозачатъчно, предлагащо се на европейския лекарствен пазар. Едва ли ще е прекалено, ако кажем, че хапчето извършило своеобразна "революция" в методите за предотвратяване на евентуална бременност. Не е случайно, че до 1972-ра компанията осигурявала за световния пазар 50% от доставките на контрацептивни средства, като тук изключваме САЩ и техните хормонални контрацептиви. Вместо да разчитат на този успех дълго време, управителите на "Шеринг" хвърлили доста усилия в непрекъснатото обновяване на продуктовата си линия. Докато във фабриките в Берлин се осъществявало главно научна, административна дейност и някои операции по опаковането на продуктите, 50 дъщерни дружества в Европа, Азия, Латинска Америка осъществявали цялостния производствен процес и разпределяли продуктите на организацията в цял свят.  

Възвърнала финансовото си самочувствие и с големи амбиции за бъдещето, някъде през седемдесетте години на миналия век "Schering" се насочила отново към навлизане на американския пазар. Началото на този стремеж било поставено през 1972-ра със закупуване на дял от компанията "Knoll Pharmaceutical", ситуирана в Ню Джърси. В периода между 1976-та и 1980-та към Шеринг били присъединени общо пет филиала.

Ето така германският бранд направил своето завръщане след войните, а напредъкът му щял да продължи и през следващите няколко години.

Статията е част от историята на:

  • История на "Шеринг" ("Schering")
  • Развитие на медицината по време на Втората световна война
5.0/5 1 оценка

Библиография

http://www.fundinguniverse.com/company-histories/schering-ag-history/

Коментари към Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война

От сайта
Напиши коментар 0 коментара
  1. Коментирайте Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война
    www.framar.bg 
    на 10 September 2025 в 16:57
    Коментирайте "Развитие на германския фармацевтичен бранд "Шеринг" след Втората световна война"

СТАТИЯТА е свързана към

  • Развитие на германската компания "Шеринг" на американския пазар през 80-те години на 20-ти век
  • История на "Шеринг" ("Schering")
  • Създаване на германската компания "Шеринг" през 1851 година
  • Трудностите пред германската компания "Шеринг" в периода на двете световни войни
  • Германската компания "Шеринг" през 90-те години на 20-ти век
  • Създаването на "Anovlar" – първото противозачатъчно, пуснато на европейския лекарствен пазар
  • Разрастване и бизнес ходове на компанията "Шеринг" от 2000 година
googletag.pubads().definePassback('/21812339056/Baner300600', [300, 600]).display();
Най-новите публикации
Застаряващото население поставя в риск гръцкото здравеопазванеЗастаряващото население поставя в риск гръцкото здравеопазване

Застаряващото население поставя в риск гръцкото здравеопазване

от 10 сеп 2025г.Прочети повече
Как да се справим със скръбта по любим човек през първите дни и седмициКак да се справим със скръбта по любим човек през първите дни и седмици

Как да се справим със скръбта по любим човек през първите дни и седмици

от 10 сеп 2025г.Прочети повече
В какъв ред се нанасят продуктите за лицеВ какъв ред се нанасят продуктите за лице

В какъв ред се нанасят продуктите за лице

от 09 сеп 2025г.Прочети повече

НАЙ-НОВОТО ВЪВ ФОРУМА

Добра майка ли съм - проучване на momfident.io

преди 13 дни, 1 час и 20 мин.

Преглед при лекар, рецепти, лечение - по време на почивка

преди 56 дни, 3 часа и 39 мин.
Всички

АНКЕТА

На каква възраст е вашият личен лекар?

Виж резултатите

Е-АПТЕКА ПОСЛЕДНО ОБНОВЕНИ

СИНХРОЛАЙН РОЗАКЮР ИНТЕНЗИВЕН КРЕМ ЗА КОЖА С ПРОЯВИ НА РОЗАЦЕЯ SPF 30 30 мл

СИНХРОЛАЙН РОЗАКЮР КОМБИ таблетки * 30

СИНХРОЛАЙН РОЗАКЮР КОМПЛЕКТ ФАСТ КРЕМ-ГЕЛ 30 мл + ПОЧИСТВАЩ ГЕЛ 200 мл

СИНХРОЛАЙН АКНИКЕЪР СЪН ОЦВЕТЕН КРЕМ СЪС SPF 30 50 мл

СИНХРОЛАЙН АКНИКЕЪР МАСКА 50 мл

ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ

ДОПЕЛХЕРЦ АКТИВ ОМЕГА-3 + ВИТАМИН D3 ЗА ДЕЦА дъвчащи гел таблетки * 27

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 10 сеп 2025г. в 16:42:23

MILIAN разтвор за инхалации 3 мл * 10

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 10 сеп 2025г. в 16:40:43

ДОПЕЛХЕРЦ АКТИВ ОМЕГА-3 + ВИТАМИН D3 ЗА ДЕЦА дъвчащи гел таблетки * 27

Коментар на: Елиза М. от 10 сеп 2025г. в 16:37:37

MILIAN разтвор за инхалации 3 мл * 10

Коментар на: Стела Владимирова от 10 сеп 2025г. в 16:15:15

ТЕСТ ЗА БРЕМЕННОСТ ШУЪРЧЕК СТРИЙМЪР

Коментар на: www.framar.bg отговаря от 10 сеп 2025г. в 16:14:13
При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, моля винаги се обръщайте за медицинска консултация към квалифициран и правоспособен лекар или фармацевт. В никакъв случай не възприемайте дадената Ви чрез сайта информация като абсолютно достоверна и правилна, дори и същата да се окаже такава.
Данни на Фрамар ООД:
  • Фрамар ООД, ЕИК: 123732525, Стара Загора, ул. Петър Парчевич № 26, телефон: 0875 / 322 000, e-mail: office@framar.bg
  • За контакт
  • Borika
  • MasterCard
  • mastercard securecode
  • Visa
  • verified by visa
Информация:
  • Общи условия
  • Политика за поверителност
  • Политика за използване на бисквитки
  • Право на отказ от договора
  • Рекламации
  • Доставка
  • Плащания
  • Отстъпки за регистрирани клиенти
  • Промоции и безплатна доставка
  • Често задавани въпроси
  • Карта на сайта
  • При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС
  • Български Фармацевтичен съюз
  • Изпълнителна агенция по лекарствата
  • Комисия за защита на потребителите
  • Министерство на здравеопазването
БДА NextGenerationEU DMCA.com Protection Status
© 2007 - 2025 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook
Изработка на уеб сайт от Valival